Gisteren: broccolicouscous met feta, olijven en citroen, citroencakejes en kriekenclafoutisVandaag: broodjes en paaseieren enzo
Een paashaasburger (mams werkt bij een slagerij), frietjes en sperziebonen.Morgen; Varkenshaasje met salade & aardappeltjes uit de oven.
dopertjes met aardappels en een stukje vlees op zn portugees klaar gemaakt. (vraag mij niet hoe hahahaha)
Pfoeff ik plof Carpaccio van zalm en bietjesKalkoen uit de oven met een hele zoete saus, gepofte aardappel met frisse saus en frisse lentegroenten.Ei van chocolade mouse met choco lolieIk hoef voorlopig even geen eten meer
We hadden een lopend buffet;Soep, saté, gehaktballetjes, gevulde eieren, huzaren salade en kaasjes met stokbrood..
Schíjt aan sonja dag. Die Dieettist of hoe je het schrijven moet.Euh gisteren, broodje knakworst. Vandaag niets. Had geen honger.Ouders zijn op vakantie
gister rijst met kip en satésaus en vandaag waarschijnlijk allemaal lekkere dingen want mijn zusje is jarig zoals taart, frisdrank, snoep, hapjes, nootjes en nog veel meer dus vanavond geen honger meer