Ook nog 2 halve perzikken uit blik
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura schreef:Tropico? Was jij eerst aan het afvallen? Je naam komt me bekend voor nl...
orionneke schreef:Jeej Tropico dat is nog hard gegaan de laatste weken dan!!!! Heeft je schildklier het op zijn heupen ekregen ofzo??? Dit is wel heel vreemd he??
Maar ja ik hoop dat het voor jou wel weer tot een normaal gewicht komt! Iedereen zal ook wel weer zo naar je kijken zo van die heeft anorexia gekregen......niet?? Lijkt me echt heeeeeel vervelend.
orionneke schreef:Mooi dat je positief er tegen aan kijkt!!!! Hoe snel zijn die laatste 7 kilo er dan nog afgegaan???
IngridM schreef:tropico, wat apart zeg !!!
ik zou niet minder gaan bewegen, want bewegen is niet alleen maar goed om af te vallen, maar is goed voor je algehele gezondheid. En als je dat leuk/lekker vindt, juist blijven doen denk iK !! Sporten kan ook je spieren juist weer wat versterken.
succes!!!
Laura schreef:Spetterlover; de perzikken niet op siroop hoop ik he![]()
Laura schreef:Jamy; Mueslibol is (naast heel lekker - die van Bakker Bart zijn helemaal heeeeerlijk) niet al te gezond omdat ze van witbrood zijn. Is Boter echte boter of margarine?
De rest ziet er goed uit (al kijk ik dan over de hagelslag heen) en lekker veel groente eten vanavond!