Had nog nooit van bulgogi gehoord maar heb het even opgezocht en klinkt (en ziet er) erg goed (uit)!Gefeliciteerd nog voor de jarigen en lekkere taarten Vrijdagavond een snel hapje op de grote markt, al was dat een erg lekker hapje! Meerdere hapjes eigenlijk - Thais streetfoodZaterdag bij m’n ouders op de camping geweest, papa aan de skottel Ontbijtje zondagEn een vegaburger als avondeten.En zojuist m’n gehemelte gebrand aan een hete quiche Zonder foto, was nog een leftover uit de vriezer.
Heerlijk dat Thaise streetfood! Zou willen dat zoiets hier in de buurt zat, maar helaas Hier had mijn man gekookt vandaag. Was geen echte Indo vanavond, het was zo pittig kon ik niet zo goed hendelen
DieL_Zor schreef:Had nog nooit van bulgogi gehoord maar heb het even opgezocht en klinkt (en ziet er) erg goed (uit)!Is echt de moeite waard om een keer te maken
Hier van de week eigen big mac fastfood gemaakt ;DEn vanavond eigen gemaakte mosterdsoep met wrap, sla, avocado, mango, ui, kidneybomen, tacosaus en rundergehakt van een koe uit de regio hier. Heerlijk, ook al is het gekke combi misschien
Gisteravond lekker makkelijk na een weekend werken, tomatensoep uit de vriezer met ciabatta met kaas uit de ovenEn vanavond met wat vrienden shakshuka gemaakt
Zo’n leuk topic dit! Het lijkt me leuk af en toe is mee te posten. Haal er soms al inspiratie vandaan Vanavond hadden wij tostada’s met wat veldsla
Oeh dat ziet er goed uit @Flying_Angel Mijn ontbijt is hetzelfde als de lunch van Gaucho helaas niet buiten, maar met een ingewikkeld onderzoekspaper erbij Lunch
Exitium schreef:Welkom, leuk om te zien wat er een dorp verderop op tafel staat Haha, wat leuk!Ziet er heerlijk uit allemaal !
Flicka12 schreef:Vega burger, zoete aardappel friet en sperziebonen [ [url=m/QISaxw.jpg]Afbeelding[/url] ]Die frietjes zien er zo knapperig uit! Hoe doe je dat?
Manlief is vandaag weg dus ik heb maar pasta aan het bureau gegeten Pittige volkoren spaghetti met vega balletjes. De vega balletjes zijn een grote teleurstelling