Hhilde schreef:Anoniem schreef:Er staat een bericht op FB dat betalen per IDeal nu mogelijk is.
Ik doe dat al sinds begin/half december
Ja ik vond het al zo gek, want las het hier steeds al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRoossie95 schreef:Oepsie meer gekocht dan de bedoeling was. Aangekomen bij de sushi winkel had Maza ook opeens een bon dus die ook gelijk opgehaald! Leuk pakket ook van de Maza en een heerlijke spicy sushi box![]()
[ [url=m/IugB6L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zxgCnT.jpg]Afbeelding[/url] ]
daarna naar een koffie zaakje en daar
- olijf stengel?
- 3x harde zoete bolletjes?
- een heel bruin brood
- choco broodje
- kersen taart
Dus die was ook prima!
Daarna nog naar de jumbo maar vond de waarde van het pakket een beetje tegenvallen maar wel handige dingetjes
[ [url=m/7nbCy7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iloveiswan schreef:Die dingen van maza heb ik ook gehaald en ouders gaan het van de week proeven :p
Ja ouders zijn helemaal fan. Vorige week verklaarden ze me nog voor gek![]()
Nu hopen dat donderdag de bakker in Amstelveen beschikbaar is. Dan kan ik voor mezelf halen
Geryon schreef:De winkels die hier mee doen zijn ook de hele andere kant op dan de winkels waar ik normaal boodschappen doe helaas. Als de winkels hier in het dorp toch eens mee zouden doen... de AH en de Dirk. Iemand enig idee hoe je to good to go kunt aanraden? Bij wie moet je daarvoor zijn?
ChantalSmook schreef:Zo jou vader zal nu wel fan zijn?? Haha.
Enne weer geen kaasstengels Ghostattack? Haha. Je zou ze bijna zelf kopen.
Ik wil ook weer kopen haha maar ik mag echt niet. Alles ligt vol. Onzin dus eigenlijk. Vandaag eten we lekker aardappeltjes met een tartaartje van tgtg en heb er nog wat groente bij gehaald.
karuna schreef:Deka in brummen gevraagd vandaag maar die hadden er nog niet eerder van gehoord vreemd genoeg. Maar deka doet dus wel al mee op plekken, raar