Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga zo even op zoek!
Magrathea schreef:Mijn god het eten was weer gezellig daarnet!![]()
Ik heb zo hard op mijn tong moeten bijten!
Zit de huisgenoot van mijn vriend te vertellen dat het best prima is dat er af en toe oorlog is want we zijn met teveel mensen en er is niet genoeg voedsel & materiaal om iedereen te voorzien.
En dit is dus iemand die altijd vlees/vis eet bij de maaltijd (tenzij ik mee eet) en vrijwel altijd vlees op brood. Man ik wilde zoooo graag zijn hoofd torpederen met Cowspiracy-cijfertjes
, ben ik het ergens wel mee eens. Eigenlijk ook precies in lijn met cowspiracy.
maar ik denk zelf wel dat er uiteindelijk een bevolkingskrimp moeten gaan komen, ook al gaat iedereen meer plantaardig eten.
) voor zijn verjaardag. Met zijn ouders, broer en zusje en aanhang en oma. Op mijn vriend na wonen zij allemaal in Oostvoorne, dus gingen wij die kant op naar een best wel fancy restaurant. Nu is oostvoorne echt een rijkeluisdorp, prachtige natuur, maar zo op het eerste gezicht weinig bezig met plantaardige voeding. Zo bleek ook uit de menukaart, al amper vega keus.
(Het vegaleven op barbecues enzo... Oh lekker zeg al die groenten! En uiteindelijk zit jij op een stokbroodje te knagen en is er vlees over
)
Haha!
https://beaufood.nl/glutenvrije-plaatta ... en-vijgen/
De vriendin van de broer had liever ons hoofdgerecht gewild achteraf dan haar plakkie biefstuk. Vooral vanwege de portobello.
En sinds mensen van buitenaf er toch altijd het eigen van zullen denken, hebben we maar bedacht dat het eigenlijk niet zo veel uitmaakt 'wat' we zijn en hoe mensen dat willen definiëren, zolang het voor onszelf maar goed zit. En dat zit het gelukkig zeker!
Geniet ervan!
Zeker met de Dees-worstjes niet te onderscheiden van echt! (Qua smaak dan haha)
Maar was gelukkig heel gezellig verder haha. Maar leuk hebben we het zeker samen, dus dat komt goed. 
maar er zijn hier vooral 3 AH's in de buurt, waaronder een XL, dus ja.
Suliko schreef:Heb de kokosyoghurtcake opgeslagen, wil proberen daar een vegan variant van te maken. Zal laten weten of het is gelukt.
Voelen jullie je ook altijd zo slim en cool als je een niet-vegan recept hebt geveganiseerd?![]()