Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horse_xx schreef:O: 45 gr havermout, 10 gr chiazaad, lepeltje kaneel, half plak roggebrood
T: -
L: paprika, wortel, pompoen soep, 1,5 plak roggebrood, beetje pindakaas, 11 plak kipfilet, rijstwafel met gekookt eiwit
T: Appel, rijstwafel, sinaasappel, handje notenmix
L: Salade van ijsbergsla paprika, tomaat, komkommer, augurk, zwarte olijf, gegrilde kip, beetje bbqsaus en sweet union (Subway)
T: handje notenmix
Anoniem schreef:vuurneon schreef:Ik heb nu een afval verbod gekregen van het hele gezin![]()
Ze zijn heel erg bang dat ik weer zo mager word. Ben destijds van 45 kilo naar 65 kilo (oftewel van enorm ondergewicht naar gezond BMI, al was ik toen wel wat stevig ) gegaan door ziekte en zware medicatie (gedurende 1,5-2 jaar, dus het ging niet van de een op andere dag) en nu stabiel rond de 58 kilo. Maar liever zie ik 57 (gek zo'n magische grens).
Lijstje ondertussen:
O: 3 boterhammen
L: 3 boterhammen
D: bami
T: stuks fruit en yoghurt met lijnzaad.
Wat is je lengte? Wel goed dat het gezin je een beetje in de gaten houdt
Plien91 schreef:Vandaag een beetje vreemd lijstje, laat uit bed en duf enzo. Typisch zondag
12.30: Plak suikerbrood, meergranencracker pure chocopasta
13.00: Paar chocokerstkransjes
B: 10km hardlopen
Direct bij thuiskomst een meergranencracker met wederom pure chocopasta
16.00: Banaan, bakje magere kwark met honing
Planning:
A: Groentesoep met linzen en meergranenstokbroodje
T: Appeltje, glas holy soda, misschien paar toastjes met kruidenroomkaas
Many schreef:Plien91 schreef:Vandaag een beetje vreemd lijstje, laat uit bed en duf enzo. Typisch zondag
12.30: Plak suikerbrood, meergranencracker pure chocopasta
13.00: Paar chocokerstkransjes
B: 10km hardlopen
Direct bij thuiskomst een meergranencracker met wederom pure chocopasta
16.00: Banaan, bakje magere kwark met honing
Planning:
A: Groentesoep met linzen en meergranenstokbroodje
T: Appeltje, glas holy soda, misschien paar toastjes met kruidenroomkaas
Ik heb vandaag ook voor het eerst 10km gedaanGing het goed bij jou?
Lijstje:
O: havermout met rijstmelk, cacao, kokos en honing; appel
T: banaan
L: kom broccolisoep, 1 roggebroodje met roerei van 2 eieren en een half plakje kaas
T: 1 chocolaatje (puur)
A: volkoren spaghetti met broccoli, tomatensaus en wat ik verder nog aan groente vind
T: denk een handje noten
B: 10 km hardlopen dus (in 58 minuten, blij mee!)
Een beetje een mager lijstje, maar ik ben gister naar de kerstmarkt geweest dus toen had ik een alles behalve mager dagje
Plien91 schreef:Many schreef:Ik heb vandaag ook voor het eerst 10km gedaanGing het goed bij jou?
Goed bezig zeg! Ik heb vrij rustig aan gedaan omdat ik echt ongelooflijk brak ben. Maar het ging best goed!