Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben heel benieuwd, als het recept goed is post ik em gelijk.
En nu cheesecake in de oven, beslag smaakte al zeer goed dus ook hier bij succes zal ik em posten. 
En er staat bij dat je er 2 blikken op moet doen, maar één vind ik altijd voldoende.
Ik heb em iets langer dan normaal in de oven gehad, en nu issie eruit en blijft een beetje smeuig. Neem aan dat dit altijd zo is met een cheesecake?
Alleen inderdaad in de koelkast. Maar hij ziet er goed uit, nog een beetje nattige bodem maar dat droogt wel.
Klein beetje geproefd en smaakte ook erg goed. Dat was dit recept, supermakkelijk en snel gemaakt:Siggislief schreef:Ik ga dit weekend heerlijk iets bakken/Maken..
Ga de Chocolate Chip Cookie Truffels proberen te maken.
Delink//CCCDough Truffels
recept te snel gelezen. Dacht eerst bolletjes draaien, dan 2 uur in de koelkast. Dat werd dus vloeken, want "deeg" is nogal zacht en bolletjes worden het bepaald niet. Nou ja, dat zie ik later wel of ik ze nog kan bijwerken.
Oeps...nou ja, heb nog niet alles gedraaid, dus de rest van het deeg maar wel in de koelkast en daarna de rest draaien en daarna het chocoladeavontuur
Het deeg is in ieder geval al superlekker, maar ja, wat wil je met gecondenseerde melk
Suuszels schreef:Ik ga morgen zelf kerststol maken en als taart op 2e kerstdag een Charlotte met frambozen.
Ben benieuwd naar alle 2!
SpikkelFire schreef:New York vanille cheesecake.Ik heb em iets langer dan normaal in de oven gehad, en nu issie eruit en blijft een beetje smeuig. Neem aan dat dit altijd zo is met een cheesecake?
Mmm dat klinkt ook erg lekker!
Dat vind ik dus nog een beetje eng om te doen