Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mara_ schreef:Maar eigenlijk is het toch wel raar. In chips zit eigenlijk altijd E621, de smaakversterker die ervoor zorgt dat je meer en meer wil eten en eigenlijk nooit een vol gevoel krijgt. Dus eigenlijk zou je juist honger blijven houden door die chips. Ik weet niet hoelang je al ´gezond´ eet Josien? Het kan zijn dat je lichaam nog aan het afkicken is en blijft hunkeren naar het slechte voedsel en daardoor niet tegen je zal zeggen dat het genoeg heeft aan die ene banaan omdat het eerst altijd andere dingen kreeg.
Diane_ schreef:Komt even uit meelezersmodus:
hesterve: Ik woon vlak bij jou en vroeg me af waar jij naar de Turkse supermarkt gaat, in Amersfoort? En waar zit die ongeveer in Amersfoort? Ben van plan er binnenkort ook eens te gaan kijken, vandaar.
phormicola schreef:Je hebt bij de Appie ook chips van groenten. Wortel, pastinaak, etc. Dat is alweer een beetje minder slecht.
Ik zou Misslipgloss trouwens niet te serieus nemen qua voeding. Haar taille omvang is niet bepaald om over naar huis te schrijven, zeg maar. Klinkt cru, I know.