Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Dat bedoel ik, de meeste buitenpotten hebben toch de bodem ietsje hol waardoor het water altijd weg kan. Deze zijn echt vlak van onder en bovendien flexibel dus zullen altijd afsluiten op de grond waarop ze staan, dan helpen kurken, korrels of grind onderin ook niet.
Maar ik verzin er wel wat op, als ze maar niet uitscheuren als je ze met een schaar bewerkt .
goeroe schreef:caj2008 schreef:Zijn er hier ook mensen met cranberry's
*steekt vinger op* Ik heb één zielig plantje dat er nu anderhalf jaar staat, maar er nog precies zo uitziet als toen ik het plantte. De grond hier is niet geschikt denk ik.
anneliesdj schreef:Duurt het niet heel lang/is het niet lastig om kersen, aardbeien en cranberrie's uit zaden op te kweken?
Is een schuur naast mijn potentiele groentetuin nadelig? Is een oude koeienschuur, niet heel hoog, denk 4/5 meter. De tuin ligt noordelijk ervan en ik wilde hem in de lengte langs de schuur doen, dan de 2 meter direkt naast de schuur gebruiken als looppad. Maar nu twijfel ik of ik de tuin niet beter haaks erop kan maken zogezegd. Zal de schuur veel zon weghouden of valt dat mee?