Oooh en hij is leueukkkk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Pubertijd? Ik dacht dat jij al 20+ was ondertussen? Dan telt dat niet meer hoor
Kieffer schreef:En Jaime_ dat suikerwerk is erg gaaf! Het zal toch geen ramp zijn als je die anjers apart doet? Ik denk juist dat een eigen stijl en inbreng iets is dat gewaardeerd moet wordenZeker in zoiets creatiefs! En zo heb je het toch beide kunnen oefenen
Jaime_ schreef:Ja dat is ook helemaal waar, denk ook haast wel dat mijn lerares het mooi gaat vinden hoormaar pfffff wat heb ik mijzelf weer n werk op de hals gehaald, nu ik toch maar een boeketje wil betekend dat 10 blaadjes erbij maken, en wat vulbloempjes.. dusten, stomen en pfffffffffffffffffffff
het is echt veel werk! Vooral ook omdat het tussendoor steeds moet drogen voor je het kan dusten.. Maak het in de stijl/kleuren van mijn rozenboeketje.. heb die namelijk onder een grote stolp liggen en er is nog wat ruimte over, dat vult het leuk op
Mayo schreef:Jaime, mooi hoor!! Waarmee stoom je? Met een apparaat of boven een bak warm water of iets?
Exodus schreef:Wat is de reden om te stomen? Maak je het dan weer zacht ofzo?
Polivy schreef:Van stomen gaat het glimmen/glanzen.
aafje87 schreef:Mochten jullie vulling ideeën willen, ik heb lijsten met zelf uitgeprobeerde combi's welke in de smaak vielen... (en ook valkuilen van combi's die er op papier lekker uit zien maar dan toch niet bijzonder blijken)
Naast de taarten maken geef ik momenteel vooral basis workshops taarten maken, versieren, boetseren, en bloemen.
Jaime_ schreef:Polivy schreef:Van stomen gaat het glimmen/glanzen.
Nee dat is niet waarals je glans wil moet je toch echt een eetbare lak kopen of glaze spray.. met stomen smelt je als ware het bovenste laagje van je gumpaste zodat de poeder zich goed hecht.. echt glimmen en glanzen doet het er niet van