Oooeeeehh mijn kokossnippers zijn al heel mooi blauw geworden Morgen even kijken of het werkt met kant en klare cakejes of dat ik toch moet bakken! Koekiemonster here i come!
Tassie78
Geplaatst: 16-12-09 23:24
mijn uitprobeersel was mislukt zo plat als een pannenkoek zal t wel te kort gemixt hebben
Dat zit er wel in je moet echt minimaal 10 minuten mixen (op de hoogste stand). Had de negerzoenpinguins ondertussen gevonden, maar m'n laptop viel uit (zat niet in het stopcontact), dus kon het niet meer editen, maar evengoed bedankt.
Ik mix naturelbiscuit altijd 13 minuten op de hoogste stand (3). Chocoladebiscuit 8 minuten op de hoogste stand (3) en dan nog 2 minuten op de laagste stand (1).
@mayo, ik doe het tegenwoordig zoals iemand hier had voorgesteld, eerst de eieren 10 minuten kloppen en dan de rest erbij mikken en nog 5 minuten mixen, dat bevalt me wel vrij goed tot nu toe . Waarom doe je de chocobiscuit trouwens korter mixen?
hyppolyte
Geplaatst: 17-12-09 13:35
NonaWen schreef:
Mooi Lindy!
Wij kregen nog een paar aanvragen voor die pinguins en tsjah aanschouw een uitwerking van 1 v/d pinguins
Ik lees al hele tijd mee en er zijn echt superleuke creaties. Heb morgen mn laatste les bij de ponyclub (ben 18) en heb al;s afscheid een taart gemaakt.. Dit is het resultaat:
Had hier bij Blokker gekeken maar daar hadden ze niet zo'n rvs bakje (had de aflevering 2 van vrije tijd tv taarten decoreren gezien). Dus toen vergiet huishoudfolie ingedaan en in d epan gezet zodat het niet omviel. Ging goed haha.. Marsepein was alleen onderaan iets gescheurd. Iets te dun uitgerold denk ik. Daarom zit er nog een extra randje omheen.
Kytha
Geplaatst: 17-12-09 18:27
Tassie78 schreef:
uhm das wel erg ver van alkmaar af daar had ik wel een toko geweten
bedankt voor je toko-tip Heb 'm inmlddels gevonden, Flesje was maar 80 cent!!
Tassie78
Geplaatst: 17-12-09 19:08
Kytha schreef:
Tassie78 schreef:
uhm das wel erg ver van alkmaar af daar had ik wel een toko geweten
bedankt voor je toko-tip Heb 'm inmlddels gevonden, Flesje was maar 80 cent!!