Ik was van plan gister quesadilla te maken maar vandaag dus maar gedaan. Altijd erg lekker.
gaucho
Geplaatst: 24-04-22 19:14
Bbq
Jilletje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-22 19:42
JudithO schreef:
Rijst met een vega burger en roomsaus met champignons en prei. De vega burger was een diepe teleurstelling, ik dacht dat ik een gewone hamburger van rund zou krijgen... [ [url=m/N2kKOB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van gisteren geen foto, maar was ook niet zo spannend. Zaterdag een (diepvries) pizza, zag er veelbelovend uit maar viel toch tegen.
DideH
Geplaatst: 25-04-22 09:42
Dank voor de beterschapswensen Gaat gelukkig al wel wat beter dan gister (en test nog steeds negatief), maar nog niet goed genoeg om te werken, hopelijk gaat dat morgen weer!
Gefeliciteerd Mlies, ziet er goed uit! Biefstuk met kruidenboter is altijd een winnaar
HelloFresh purée met zoete en gewone aardappel, boontjes en kaasschnitzel. Lekker!
Roodvos
Geplaatst: 25-04-22 20:38
Wat een heerlijke zonnige foto's van afgelopen weekend .
Poes, ik doe mee met de puree van zoete en gewone aardappelen. Maar dan als stamppot met prei, geitenkaas en walnoten.
Zaterdag een restjes combinatie. Zwarte en basmati rijst, diverse groentes en teriyaki saus aangevuld met wokreepjes. En een gebakken ei. De koelkast weer lekker leeg gemaakt.