Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Leuk artikel over een fruitariër: https://munchies.vice.com/nl/article/ik ... n-te-nemen![]()
Ik moet echt meer fruit eten
enamorada schreef:Wat deed je daar zoal in Magrathea?
secricible schreef:Ik geloof niet dat dat een volwaardig dieet kan zijn. Hij eet er gelukkig nog wel wat noten bij ed, maar anders krijg je (zeker als vrouw) echt te weinig vetten binnen en daarmee te weinig vetoplosbare vitamines en ik denk echt dat ons hormoonsysteem hier niet op gebouwd is.
Ik denk wel dat meer fruit eten dan 3stuks per dag goed is, met als kanttekening dat je tanden het wel moeten kunnen hebben. Ik heb slechte tanden en probeer fruit echt te beperken tot 2-3x dd en zoveel mogelijk geclusterd zodat de zuuraanvallen beperkt blijven.
Picassox schreef:Ik zie het al, ik ben echt een leek in vega(n)land. Ik heb even gegoogled wat een 269 tattoo is namelijk, haha!
Weet er iemand van jullie trouwens waar ik de documentaire 'The Earthlings' kan vinden/kijken? Ik heb even op internet gezocht omdat ik hem graag wil zien, maar ik kan hem helaas niet vinden. Ook niet betaald. Iemand die een tip daarvoor heeft? Schijnt een bijzondere maar heftige documentaire te zijn over mensen in relatie tot dieren en de natuur.
Hier thuis zijn we ons aan het opmaken voor een vegan paasbrunch. Een vriendin en ik gaan een vegan paasbrunch voor de hele familie maken. We dachten aan sinaasappel-chocolade scones, appel-havermout cupcakes, paasbrood met spijs en appel, bananenpancakes met ahornsiroop, bananenbrood met walnoten en rozijnen, fruitsalade en tostini's met kruidenboter en shiitakes en misschien nog een hartige soep of hartig pompoenbrood.
Iemand nog leuke andere suggesties?