Kieffer schreef:Met sojamelk kan ook, gebruik ik ook wel eens en het smaakt prima
doe ik soms ook, dan de vanille smaak, beetje kaneel erbij, heerlijk!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:De eerste week vinden velen het erg vies... Maar nadien is het plots verslavend lekker!
Probeer eens met vanillesojamelk; is erg lekker en eens je aan havermout gewend bent kan je het zoete eventueel verminderen.
Menino schreef:Ik gebruik 30 gram havermout en ongeveer 150 ml amandelmelk denk ik.
Vanochtend met ( diepvries ) kersen , rozijnen , vanillearoma en koekkruiden gegeten... En dat is wel een blijvertjewil ook de baked oats proberen te maken maar moet nog even bakpoeder halen. Wat moet ik me daarbij voorstellen.. Heet dat gewoon bakpoeder
?
Bhriseis schreef:Ik ben er toch zeker drie keer echt misselijk van geweest en kreeg het amper naar binnen, maar nu denk ik een hele dag aan havermout
_Lizzy_ schreef:Haha ik heb ook echt een hekel aan dat mens, slaat nergens op wat ze allemaal zegt.
Nee hoor, jullie moeten ook lekker doen wat goed voelt, natuurlijk!
Ik wil alleen even zeggen dat je niet té streng voor jezelf moet zijn, ik weet helaas uit ervaring dat je daar alleen maar heeeeeeeeeeel ongelukkig van word..
Cheetahfan schreef:Ik heb net speculaas/koekkruiden en vanillearoma in de kastjes gevonden.Wat zou lekker zijn in de havermout met koekkruiden?
Edit: menimo, haha nou dat is iig al 1 variatie.
Bhriseis schreef:Ik ben er toch zeker drie keer echt misselijk van geweest en kreeg het amper naar binnen, maar nu denk ik een hele dag aan havermout