Leuk geworden! Vind je mepper erg leuk! En misschien is het wel bedoeld om 's ochtends met het vieren in het gezin al een taartje te hebben, zodat dan de taart nog niet aangesneden hoeft te worden. Als echt meppertje, lijk je me met 4 inderdaad wel al te oud...
Ik heb gisteren van vriendinnen een cadeaubon van 50 euro gekregen voor een taartwinkel I like
Rinske
Geplaatst: 21-10-12 16:20
Wat doet Mario daar met Yoshi
Heel gaaf geworden, vooral Toad is leuk .
Purkii
Geplaatst: 21-10-12 16:29
@Rinske dacht ik ook al Maar hij is wel leuk geworden!
Purkii
Geplaatst: 21-10-12 16:37
een klein"welkom thuis" taartje gemaakt
en omdat ik beslag over had...ook maar een klein tasje...smeer alleen noooooit meer af met hazelnootpasta...wat een kleefzooi heb het glas wijn erbij om het formaat duidelijk te laten zijn
Neela
Geplaatst: 21-10-12 16:37
Graaf die mario taart en die leuker mepper echt super mooi
Ooh Marina, echt gaaf. Die klein paddenstoeltjes zijn echt cute.
Purkii ook goed bezig geweest.
Ik ga morgen weer taart maken. Voor mijn schonemoeder. Gevuld met kersenjam en slagroom denk ik. Moet alleen nog ff denken over de decoratie. Moet gewoon iets simpels worden voor 12 personen.
Kinke
Geplaatst: 21-10-12 17:35
Nou ja!!!! Mario zit gewoon op dat beest, zoals wij op een paard zitten!
PLOFKIPPEN!!! HAHAAHAHAHAHAHA!!! ik vind ze geweldig!
Het zijn kuikens Van die ronde donzige kuikens
Een paar gave taarten voorbij zien komen dit weekend. Mario is echt gaaf, en het puzzelplaatje van het geboortekaartje is ook echt mooi! En Parijs niet te vergeten.
Wat ik me afvroeg, zou het mogelijk zijn om zo'n grote opstaand figuur van uitgeharde fondant te maken? Just curious.
Nou het is een hele opgave hoor zo n slang... als ik de schubben erin had gekregen was hij nog wat echter geweest.. maar dat is bijna onmogelijk... Volgens voorbeelden was dat het handigst met een sinasappel netje... dus deze gehaald maar kreeg er echt een stuctuur in....dus heb het maar zo gelaten...