Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orion_ schreef:Colway: Nee dat viel heel erg mee. Ik heb het gewoon eens geprobeerd met één appel. En ik was er ook een beetje bang voor, dat ik de schil erg ging proeven. Maar de blender had goed zijn werk gedaan. Ik had wel het klokhuis weg gehaald en daarna de appel (met schil) in kleine stukjes gesneden zodat de blender het aan kon.
De havermout maakte het iets meer papperig, maar ik vind het wel meevallen. Het is niet storend of overheersend. Misschien komt dat ook wel omdat ik de blender niet helemaal volgooi met havermout, maar het hou bij een stuk of vier eetlepels. (Eerst de havermout even in kokend water laten wellen, en als ik geen tijd heb om te wachten, giet ik het na even te hebben laten staan af met koud water. Anders wordt je sapje zo warm...)
En de havermout vind ik zelf erg lekker erbijHeb het idee net iets meer binnen te krijgen en gebruik het ook wel als lunch vervanger... Zit dan een tijd lang goed vol.
@Anne_mieke: Je zou misschien het 's avonds klaar kunnen maken, zodat je het de ochtend (of lunch) er na kunt drinken?
Anne_mieke88 schreef:We hebben niet echt een blender thuis, we hebben wel een staafmixer zou ik daar wat mee kunnen doen? Ik zou dat dan savonds net voor 8en kunnen gaan invoegen, op mijn werk zie ik het niet echt doen en om 8 uur heb ik meestal nog wel zin in iets, maar drink dan maar gewoon water om mijn honger gevoel te stillen.
iemand tips of een receptje met fruit voor de staafmixer? wat ik als anti-fruitmens lekker zou vinden?
Colway schreef:Anne_mieke88 schreef:We hebben niet echt een blender thuis, we hebben wel een staafmixer zou ik daar wat mee kunnen doen? Ik zou dat dan savonds net voor 8en kunnen gaan invoegen, op mijn werk zie ik het niet echt doen en om 8 uur heb ik meestal nog wel zin in iets, maar drink dan maar gewoon water om mijn honger gevoel te stillen.
iemand tips of een receptje met fruit voor de staafmixer? wat ik als anti-fruitmens lekker zou vinden?
banaan is vaak neutraal net als peer, ik vind appel vaak te 'korrelig' je kan een sinaasappel uitpersen, aardbei is ook goed te doen net als galia meloen, gewoon wat uitproberen
Citaat:Kan iemand mij in 1 zin uitleggen waarom soya nou niet goed is?