Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Oh, daarom dat hij zo plat isZiet er wel lekker uit
Saskiaa_ schreef:Ja.Ik had hem al in een kleinere ovenschaal gedaan, maar die is qua oppervlakte eigenlijk nog te groot. Moet eigenlijk een diepere hebben, met kleinere oppervlakte. Dat zal veel handiger zijn. Op zich is het niet gare niet eens zo heel erg overigens. De brownies bestaan voornamelijk uit chocola, boter en suiker. Er zit maar 1 eetl bloem en een halve cacao in. Je proeft dus vooral heel erg de chocola en het is imo niet zo erg dat dat niet helemaal gaar is.
FuGeLiCu schreef:Saskiaa_ schreef:Ja.Ik had hem al in een kleinere ovenschaal gedaan, maar die is qua oppervlakte eigenlijk nog te groot. Moet eigenlijk een diepere hebben, met kleinere oppervlakte. Dat zal veel handiger zijn. Op zich is het niet gare niet eens zo heel erg overigens. De brownies bestaan voornamelijk uit chocola, boter en suiker. Er zit maar 1 eetl bloem en een halve cacao in. Je proeft dus vooral heel erg de chocola en het is imo niet zo erg dat dat niet helemaal gaar is.
De action heeft nu kleine ovenschalen van 1,4L die wel mooi diep zijn. Kosten 2.39 oid. Weet niet hoe groot de vorm is die je nu gebruikt hebt?
Zal je recept opslaanMisschien vervang ik de bloem en gist wel door kant en klare broodmix de 1e keer
(bedenk me net dat dat misschien een optie is, als ik wel je vulling maak en verder op dezelfde manier werk)