Komt er hier niet in....
By the way, ik heb een baby in mijn serre

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jiwa schreef:Ik kom ook aanwaaien, dit voorjaar wil ik weer een poging doen.![]()
Helaas heb ik een balkon, maar wel een grote. Eens even verzinnen wat ik daar allemaal op ga zetten en kwijt kan.![]()
In iedergeval kruidenplanten.
Ik heb een grote keuken waar ik ook een grote bak neer kan zetten. Welke (groente)plantjes kan ik binnen zetten?
desillies schreef:De wijnbes klinkt mij als onkruid in de oren :-D
Komt er hier niet in....
anneliesdj schreef:Jeetje, wat doe je dan toch met dat ding?
Geef je hem wel een goede bodem van potgrond oid en een beschutte plek?
Vol op de wind kunnen ze slecht tegen maar voor de rest is het idd net onkruid.
anneliesdj schreef:Jiwa schreef:Ik kom ook aanwaaien, dit voorjaar wil ik weer een poging doen.![]()
Helaas heb ik een balkon, maar wel een grote. Eens even verzinnen wat ik daar allemaal op ga zetten en kwijt kan.![]()
In iedergeval kruidenplanten.
Ik heb een grote keuken waar ik ook een grote bak neer kan zetten. Welke (groente)plantjes kan ik binnen zetten?
Paprika en tomaat, vooral paprika doet het vaak beter achter glas.
kim1207 schreef:Ik stik nog vd grote bloempotten ( doorsnee 30-40 cm) die ik weg wil gooien. Iemand in de buurt van hoogerheide nb interesse??? Gratis af te halen of in ruil voor wat zaad / stekkie
Jiwa schreef:http://www.vrolijketuinier.nl/groenten_paprika.htm
Ik lees hier wel dat paprika erg gevoelig is voor luizen en daar zit ik binnen niet op te wachten.. Of valt dat mee?
anneliesdj schreef:Jiwa schreef:http://www.vrolijketuinier.nl/groenten_paprika.htm
Ik lees hier wel dat paprika erg gevoelig is voor luizen en daar zit ik binnen niet op te wachten.. Of valt dat mee?
Ik heb nooit luis op paprika gezien, heb ze binnen en buiten gehad, binnen ging altijd beter. Ze zijn heel windgevoelig en ze kunnen denk ik ook niet goed tegen wat koudere nachten ofzo, achter glas buiten doen ze het wel een stuk beter.
Maar denk dat je binnen juist minder kans hebt op luizen, die beestjes moeten toch ergens vandaan komen.
annepanne schreef:Vast wel, zijn van die flexibele emmers, maar zijn overal 2 x zo duur als bij de Action (€2.79 voor 40 liter) Oke, misschien wel vier keer zo duur ergens anders!
anneliesdj schreef:Gewoon de schaar er in douwenannepanne schreef:Vast wel, zijn van die flexibele emmers, maar zijn overal 2 x zo duur als bij de Action (€2.79 voor 40 liter) Oke, misschien wel vier keer zo duur ergens anders!
3,35 kosten ze tegenwoordig![]()
Heb er 2 gehaald, roze en groene. Hoe hebben jullie de waterafvoer geregeld aangezien hij helemaal dicht is? Wat is een goede manier om er een gat in te maken zonder dat het lelijk is of uitscheurt? Onderin lijkt me niet handig aangezien het dan moeilijk weg kan lopen.
Antheman schreef:anneliesdj schreef:Gewoon de schaar er in douwen
3,35 kosten ze tegenwoordig![]()
Heb er 2 gehaald, roze en groene. Hoe hebben jullie de waterafvoer geregeld aangezien hij helemaal dicht is? Wat is een goede manier om er een gat in te maken zonder dat het lelijk is of uitscheurt? Onderin lijkt me niet handig aangezien het dan moeilijk weg kan lopen.Onderin.