Dan plukken ze het eraf? Soms zijn er gasten bij klantjes die mijn taarten hebben die ook geen marsepein lusten etc, dan eten ze gewoon de taart er tussenuit
Yootha
Geplaatst: 02-04-10 12:03
Ik heb net zelf Lemoncurd gemaakt. Het staat nu in de koelkast.
Ik denk dat ik zo toch maar ff die twee taartjes nog ga bekleden, want ze staan nou al 3 dagen in de koelkast (Geen 'besmettelijke' vullingen hoor, dat scheelt )
Irene2
Geplaatst: 02-04-10 12:37
Na al een hele tijd meegekeken te hebben durf ik ook eens wat te laten zien
Dit is de 2e keer dat ik iets maak, de eerste creatie (boltaartje) was lekker maar niet erg mooi.
marsepein heb ik zelf gekleurd, de worteltjes en konijntjes kwam ik tegen in een duits winkeltje. gevuld en afgesmeerd met chcobotercréme
Wat een boel mensen uit de buurt hier trouwens! Jaime_ ik ga op je taart stemmen hoor, hij is schitterend
WowAmigo
Geplaatst: 02-04-10 12:54
Jaime_ schreef:
Voor degene die het ze afvroegen, je stemt op deze taart
Nou hebbik nog steeds niet gezien op welke taart is al tig keer gestemd heb omdat ik steeds nieuwsgierig was hoe ie eruit zag en dacht dat ik hem wel te zien kreeg als ik op het linkje klikte maar dat was nooit zo...
Waarschijnlijk is tynipic dat geblokt op je werk oid.
imd
Geplaatst: 02-04-10 13:45
Mayo schreef:
Dan plukken ze het eraf? Soms zijn er gasten bij klantjes die mijn taarten hebben die ook geen marsepein lusten etc, dan eten ze gewoon de taart er tussenuit
Ja maar dat vind ik zo zonde
MamaMiesje
Geplaatst: 02-04-10 13:46
Pffffff...heb ze in de vriezer gemikt. Het kleintje was zo bekleed, maar de middelste had ik toch niet genoeg marsepein voor en toen wilde ik iets regelen met 2 kleuren maar zucht...dat soort dingen en zwanger zijn gaan niet samen ofzo
Help help, sorry dat ik de vraag herhaal, maar zit nu op een kritiek punt met een bijna-affe taart Waar bewaar ik die t/m zondag??? Hij is gevuld en afgesmeerd met die botercreme vd leukstestaartenshop en er zit marsepein overheen.. moet het dan buiten de koeling of juist erin ivm de botercreme?