werk ze vandaag Patricia...doe je wel goede schoenen aan?
Hier ook weer present, voel me net een opgeblazen luchtballon, mn buik lijkt wel 3x zo groot pfff ben echt duidelijk ongesteld Gister ook niet goed, stond mezelf een beetje chocola toe, maar uiteraard zat de rem er toen niet meer op
Nou ja, gelukkig ga ik vanavond sporten, dat compenseert weer iets
ukje
Geplaatst: 20-03-09 09:12
Ach ja zo af en toe kan het geen kwaad ingrid. En je hebt een goeie smoes
Dat heb ik altijd hoor Ingrid.... Koop ik n keer chocola gaat het ook in 1x op terwijl ik zoooo me mezelf had afgesproken elke dag een stukje..
Moet zeggen dat ik al wel de hele week M&M crispy heb staan waar ik niet aangezeten heb maar die vind ik ook niet zo lekker... Als het daarentegen die met nootjes was geweest , die waren niet veilig!!
Alvast mn planning: O yoghurt muesli banaan + sinaasappelsap light T: 2 Evergreen L 3 vb, 2 met kipfilet komkommer tomaat en nr 3 moet ik nog even bedenken, moet het meenemen in de trein en jam wordt dan zo vies... T Eierkoek T appel en opkikker A ???? T ???? (wat we in huis hebben thuis bij mn ouders)
ukje
Geplaatst: 20-03-09 09:31
Ingrid, dat hebben heel veel mensen die het hele pak moeten leeg eten. Ik heb dat ook dat ik niet aan die zooi moet beginnen anders gaan er zo 2 zakken of 200 gram chocola er doorheen. En ik baal er zo van dat ik van het ene in het andere uiterste ben gevallen.
Ben wel bijgelezen maar even niet zo heel erg veel onthouden sorry
Mijn planning van vandaag: o: bak yoghurt met allbran t: 2 vk 1 met pindakaas, 1 met sandwichspread t: appel l: 3 vk, 2 met 30+ kaas en komkommer, 1 met sandwichspread t: 1 cup a soup, met 2 droge volkorencrackers (die doop ik er in ) a: Tja geen inspiratie. Ik moet echt snel, dus heb geen tijd om echt te koken. Dus als mensen een suggestie hebben dan graag
Ik heb ook erg last van open=op helaas. Mijn man kan gewoon 1 koekje of 1 stukje chocolade pakken daar ben ik altijd zo jaloers op.
Ik ga zo even een eitje bakken heb gisteren verse eitjes bij mijn vader meegekregen. Als dat een beetje gezakt is ga ik me weer even aan de sportschool wagen.
Oh misschien ga ik ook wel lekker een eitje bakken vanavond lekker met een beetje roerbakgroente e.d. Zijn er nog meer suggesties voor overheerlijke broodjes? Denk namelijk maar dat ik gewoon een lekker broodje ga maken
Oh ja die zijn ook lekker, maar ik ben opzoek naar iets nieuws En eht is voor het avondeten dus het mag wel een beetje aan de caloriën zijn Niet te veel vet natuurlijk
ik zit altijd goed vol van 2 italiaanse bollen en pff verder...je hebt ook Waldcornbollen, kaas-pompoenbroodjes (maar die zijn niet zo groot) en je hebt zoveel lekkere broodjes
Of iets van zalm/tonijnsalade, beetje sla, komkommer, tomaatje, eitje erbij...
lesilla
Geplaatst: 20-03-09 10:52
ja zalm, met verse spinazi en philadelfia geblend, en daarbij beetje bieslook, advocado, rucola
Vind eendeborst met granaatappel enz ook lekker
Laatst bijgewerkt door lesilla op 20-03-09 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt
ItsMe2
Geplaatst: 20-03-09 10:53
Zo.. ik heb al samen met moeders de boodschappen voor de hele week in huis gehaald ..
Mijn dag tot nu toe:
Ontbijt: 1vk boterham met halvarine, halvajam, kopje thee met beetje suiker. Tussendoor: Ga ik zo aan beginnen , wit hard bolletje met halvarine en ?? en een kopje koffie met beetje suiker.
De rest is nog onbekend!!
SAKKIA
Geplaatst: 20-03-09 10:55
Ik hou niet van vis maar goed ik ga straks weleens even naar de winkel Misschien doe ik ook wel gewoon een Italiaanse bol met kipkerrie ofzo Met een klein kopje soep Vanavond denk ik ook al taart dus het is ook niet zo erg dat ik niet een uitgebreide avond maaltijd heb
Ik ben gisteren helemaal niet goed geworden op mijn stageschool. Duizelig, trillen, zweten, tintelingen. Dus ik ben na schooltijd direct naar mijn zus gegaan en daar eigenlijk soort van ingestort. Dus we hebben direct de dokter gebeld en ik heb last van hyperventilatie. Ik adem helemaal niet overdreven en ben ook niet in paniek dan, maar ik neem gewoon ongemerkt bij spanning teveel lucht naar binnen. Dit verminderd de koolzuur in je lichaam en daar word je dus zo beroerd van. De dokter heeft geadviseerd om heel rustig aan te doen en even mijn hoofd leeg te maken. Ik heb vandaag dus een vrije dag genomen en lig nu in bed met laptop op schoot. Ik heb de komende weken nog wel drukke weken voor de boeg (stage, tentamen weken, inleveren verslagen) dus hoop niet dat ik weer een 'aanval' krijg. Dat wou ik even melden
Ken dat gevoel heb ik vandaag ook, heb beetje buikproblemen moet om de tien minuten naar de wc... had zo graag naar de les gegaan. Begint echt niet meer leuk te worden