Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Samen ontbeten (ciabatta met kaas, tomaat en pesto uit de oven) en anderhalf uur geshopt in de stad. Op de terugweg langs de Subway voor een broodje en zometeen ga ik naar stal om met mijn bijrijder een buitenrit te maken.

Klinkt wel lekker, over een paar weken mag ik dat ook weer, met mate.
Vond het niet heel vies hoor, maar domweg teveel. Halverwege de bak begon ik met lange tanden te eten. Maar het vult wel en het is voor het goede doel!
sokje87 schreef:O: 2x meergranen. 1 met halvarine en kaas, 1 met halvarine en appelstroop. Sneetje roggebrood met halvarine en hagelslag. Actimel, kop thee
T: Fruitsmoothie van Chiquita en Australian bonbon(kokos, mango, banaan, druiven)
L: Bruine du pain met ham, kaas, ei, komkommer, tomaat, rauwkost. 500ml vifit light.
T: Noten-pecanbroodje
D: Mozarellasalade met tomaat, olijfolie en balsamico azijn.

Zou er wat extra's bijdoen, fruit of wat anders. Maar ik zie dat het al eerder is gezegd
Succes en sterkte met je zwangerschap

eerst maar even bijkomen, dan nog poosje door met project...sporten hangt af van hoever ik daarmee ben, en hoeveel puf ik tegen die tijd nog heb
(hoop stiekem dat mn moeder thuiskomt met voldoende motivatie om wel te gaan, dan ga ik nl. zeker weten, als ik alleen moet weet ik het nog niet zo zeker
) 

.

Sizzy schreef:Mijn planning vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: kopje groentensoep
L: 2 geroosterde bb met sandwichspread en linesse/tomaat
t: - geen tijd gehad)
D: spaghetti met pesto, paprika en 2 gebakken eitjes
Bew: paardrijden vanmiddag
Eindelijk weer eens tijd om lekker naar stal te gaan! Zin in

AprilSchat schreef:In mijn ogen een nette dag paulien!.
Zie je wel dat ook jij het kunt
Ik kom alleen maar aan op dit moment
Maar ja.. komt gewoon omdat ik geen beweging krijg.
Morgen weer 30 min fietsen.
Hoe de rest van de dag er uit ziet, nog geen idee!!
(goed, was wel 6 maanden dat ik niets kon doen, maar toch). Is altijd wel heel vervelend. 

... Ik loop momenteel stage bij de Politieacademie in Apeldoorn, en we gaan met alle stagiaires een uitstapje maken naar de Politieacademie in Ossendrecht, daar zit de opleiding gevaarsbeheersing (ME, politie te paard, honden, etc) en mogen we bij de eindoefening aanwezig zijn... We mogen ook mee-rellen haha
... Daarna is het dus party-party met de studenten die hun eindoefening gedaan/gehaald hebben, incl. karaoke..
...