Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:@ een paar nieuwe mensen:
Jullie eten errruuug weinig! Misschien ff de links uit de beginpost lezen?
Ilse schreef:O: Gróte kom Fruit n Fiber met magere melk, Yakult light
T: 2 cream crackertjes
L: 2 volkorenboterhammen, 1 met filet americain, 1 met kalfsmeerworst
T: Bakje magere yoghurt met een banaan, klein appeltje, bakje cherry tomaatjes
D: Verse zuurkoolstamppot, stukje magere rookworst, stukje spek. Toetje iets van Optimel oid.
Spetterlover schreef:Zeg LittleAnn, ik heb je helemaal door... je bent biseksueel he![]()
Citaat:Yup, daarom komt ze volgend weekend ook bij mij slapen Knipoog
M'n vriend slaapt dan op de bank en LA in mijn bed woeiiiii
trisca schreef:hahahahahahaha
kom hier niet meer bij..
Heb het ook wel eens gehad. Ging met een goede vriendin paard halen, die nog gekeurd moest worden. We waren enorm melig en toen hij niet eens vroeg of wij zwanger waren (voor de foto's) wezen we hem erop. Ik vond dat niet netjes. Hij bloosde en later kwam de aap uit de mouw. Hij dacht dat wij een relatie hadden!Toen we meldde dat we beide een vaste relatie thuis hadden zitten was hij zo van slag dat hij tegen de enige pilaar in de gehele praktijk aanknalde!!
We hebben de hele terugweg (vanuit zeeland) in een deuk gelegen
Wendy15 schreef:Ok, klinkt goed!
Ik was 'vroeger' altijd het dikkertje van de klas en werd onwijs gepest. Toen ik mijn paard kreeg gaan afvallen en sinds toen zo'n 20 kilo lichter. Deze winter even een dipje en thanks to de vreetbuien weer 3 kilo aangekomenEn die moeten er weer af he
Maar moet zeggen dat ik als ik zin heb in een koekie of een ijsje ik die ook rustig pak
Ga het topic straks eens doorlezen naar goeie tips en misschien lekkere gezondere tussendoortjes enzo