ladyjoy schreef:VEEL?
Ik denk hetzelfde.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:VEEL?
Mik_ schreef:Waarom quote je je eigen bericht?
Ik vind het niet zo'n drama wat je hebt gegeten... Als je er tenminste lekker bij beweegt. Is toch goed dan? En anders check je 't ff op de caloriechecker, ik ken ze ook niet uit m'n hoofd
Mik_ schreef:Ik wou zeggen, daar kan ik niet op leven
samflame schreef:ja want ik ben ziek dus beweeg 0,0
dan is het best veel toch?
samflame schreef:ach naja voor 1 dagje maakt het niet echt
uit ofzo..
k heb namelijk net me avond eten gegeten en dan mag je pas
fruit naar 2 uur ofzo stond in het sonja bakker boek
en dan is het kwart over 8 en na 8e mag ik niet meer eten
gollempje schreef:Silhouet: Je moet je niet elke dag wegen! Daar wordt je alleen maar depri van!
sokje87 schreef:1600 kcal vandaag. Niet verkeerd.
Ik wil alleen toch wat minder koolhydraten en wat meer andere dingen zoals salades en kwark oid..
Maar dat is zo stinkmodder meenemen naar school.
sokje87 schreef:http://www.caloriechecker.nl
Net een afspraak gemaakt bij de kapper voor de 22e, dus ik ga netjes door naar m'n boyfriend.
Er opent bij m'n kapper in de buurt ook een nieuwe lingeriezaak..maar ff neuzen dan..
Goed hoor Syl!
Sylhouet schreef:Há, dat wordt dus met nieuw haar én nieuw setje naar de boyfriend![]()
!
ladyjoy schreef:Kwark is lekker! Je kan het best meenemen. Helaas mag ik alleen soja producten
500 ml magere kwamen een lepel
M'n vriend nam altijd 2 liter mee naar z'n werk toen hij nog elke dag krachttraining en kickboxen deed!
Sylhouet schreef:Tjemig Samflame, ik zou echt gek worden van zo'n dieet als dat jij nu volgt van Sonja..
" ik mag niet dit en niet dat" .... pffff nou ik bepaal zelf wel wanneer en wat ik eet hoor...
en ik eet eigenlijk best veel 's avonds, omdat ik gewoon na werk en paard vaak pas laat avondeet en daarna ook nog wel trek heb...
En tóch gaat het keigoed!
Ilse schreef:O: All Bran Plus met magere yoghurt, flesje Yakult light, slok smootie
T: 1 volkorenboterham met 20+ smeerkaas
L: 2 volkorenboterhammen met Becel light en 20+ kaas, kleintje cappuchino (en 1 dropfruit-duo)
T: Magere yoghurt met Brinta, klein glaasje smootie, flesje Optimel Control, trosje witte druiven
D: Sperziebonen + wat piccalilly, zilvervliesrijst + wat jus en een vegatarisch 'iets'. Als toetje een bakje Optimel kwark
sokje87 schreef:Ja, maar als ik zo'n bak de hele dag mee moet sjouwen in m'n tas, vind ik dat niet echt smakelijk. Het moet wel koud zijn.
ladyjoy schreef:sokje87 schreef:Ja, maar als ik zo'n bak de hele dag mee moet sjouwen in m'n tas, vind ik dat niet echt smakelijk. Het moet wel koud zijn.
Ja, das waar. M'n vriend kon het altijd in de koelkast zetten.
Maar je kan t wel 'sochtends mee nemen en dan uiterlijk 12 uur eten.