Mocca schreef:Watermeloen is zowiezo vies, bah, totaal geen smaak en zo waterig...niks voor mij.
Ik vind het juist lekker, maar hou ook van normale meloen

NU KOM IK ER NIET TUSSEN HEE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Watermeloen is zowiezo vies, bah, totaal geen smaak en zo waterig...niks voor mij.
Ziolette schreef:Is trouwens wel de meloen met de meest calorieën, maar ik eet ook veel watermeloen
.
Ilse schreef:Nee ik ben eruit.. mijn toetje wordt een bekertje -dieet- ijs!
Echt heerlijk die dingen, vanilleijs en maar 38 kcal per bekertje, kijk dan voel je je tenminste goed![]()
JOEHOE IK KOM ER NIET TUSSEN
hicky schreef:ik heb nog 15 NIEUWE boxershorts van hem...ook maar weg doen...:S
( stop nou eens met zoveel posten in één keer, kom er niet door)
Ilse schreef:
Verder vind ik aardbeien ook geweldig om de hele dag te eten, volgens mij is het onmogelijk om dáár dik van te worden
Spetterlover schreef:Welk merk is dat?
Spetterlover schreef:hicky schreef:ik heb nog 15 NIEUWE boxershorts van hem...ook maar weg doen...:S
( stop nou eens met zoveel posten in één keer, kom er niet door)
Jammer voor hem?
Mocca schreef:@ Ilse; dat ijs hadden wij ook, maar ik vind roomijs ontzettend vies.Enige ijs dat ik lust is Italiaans schepijs (en dan vooral uit Rome
), en sommige waterijsjes (raket.
).
STOP MET POSTEN, IK WIL PLAATSEN.
hicky schreef:
maar zonde om weg te gooien...
hicky schreef:Mocca schreef:@ Ilse; dat ijs hadden wij ook, maar ik vind roomijs ontzettend vies.Enige ijs dat ik lust is Italiaans schepijs (en dan vooral uit Rome
), en sommige waterijsjes (raket.
).
STOP MET POSTEN, IK WIL PLAATSEN.
die aftereightijs? haha
Mocca schreef:
Juk, geen aftereightijs.
Nee gewoon heerlijk Italiaans ijs, op een hoorntje, en dan chocolade en vanille.