Zo had je vroeger ook van die kersen, die waren ook zo lekker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Udo2001 schreef:Ik mis nou echt de oudewetse "Jodenvet". Die hebben ze wel in namaak, maar die vind ik smerig. Het schijnt een restproduct te zijn, vandaar niet verkrijgbaar meer, erg jammer

vonneke schreef:jeps bij mij in het dorp
volop 'toeristen' die speciaal voor het jodenvet naar oirschot komen.
www.snoepzaak.nl daar kun je er wat over vinden

imker schreef:Wie kent nog het ouderwetse Jodenvet? Niet die troep die ze nu als jodenvet verkopen, maar het spul dat je met een hamer kort moest slaan, anders brak je je tanden erop?
En échte zuurstokken, heerlijk!

TheSam schreef:Ik mis de fire-balls, van die stukken (brokken) honing en van die schelpjes die je kon leeglikken
Zo had je vroeger ook van die kersen, die waren ook zo lekker

Cayusejuhh schreef:imker schreef:Wie kent nog het ouderwetse Jodenvet? Niet die troep die ze nu als jodenvet verkopen, maar het spul dat je met een hamer kort moest slaan, anders brak je je tanden erop?
En échte zuurstokken, heerlijk!
Ja imker!!
dat kocht ik op de markt bij de candyman altijd
nergens OOIT meer kunnen kopen helaas.
Moet wel zeggen. in brabant weten ze wel wat het is. iig ik kom uit eindhoven.. en hier in het westen an het land.. kijken ze je vreemd aan als je het vraagt..
. Volgens mij de Candyman nu niet meer op de maandagmarkt. Dieuwke1989 schreef:Ja maar jij woont in Den Haag.. ze hebben ze alleen nog in de grote steden, en om nou mn moeder iedere week naar eindhoven te laten rijden..
Puck79 schreef:
Ja de Candyman, van de maandagmarkt. Ik geloof dat ik daar vroeger wel 10 zakjes zonnebloempitten per keer ging halen !
En verder dan de zakjes koekkruimels met stroop voor een kwartje bij de stroopwafelkraam. Volgens mij de Candyman nu niet meer op de maandagmarkt.
van die velletjes.
goeie oude tijd 
vroeger Vrat ik die dingen.. nu vind ik ze niet te nassen meer

Cayusejuhh schreef:ePuck79 schreef:
Ja de Candyman, van de maandagmarkt. Ik geloof dat ik daar vroeger wel 10 zakjes zonnebloempitten per keer ging halen !
En verder dan de zakjes koekkruimels met stroop voor een kwartje bij de stroopwafelkraam. Volgens mij de Candyman nu niet meer op de maandagmarkt.
ja van die Pipa's ( zonnebloempitten) o
ons mam vond ze vies omdat ik de hele dag zat te spugenvan die velletjes.
hihi
ja idd de maandag markt in Vaartbroekgoeie oude tijd
En de kruimelsvroeger Vrat ik die dingen.. nu vind ik ze niet te nassen meer
.
Jennygirl schreef:Ik heb de chocoboter weer gevonden. Dat is toch wel erg lekker!
.
kleine mondje, dan moest je altijd zo uitkijken dat je niet ging zeveren
.