Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Dat ligt er denk ik ook aan wat je bij die maaltijden eet.
Als jij een maaltijd een appel vind, ja dan kom je van taart aan.
runningkawa schreef:ff update
geen dubbelfris light meer gehad, alleen water
geen gewone kaas, alleen 20 + smeerkaas
geen ontbijtdrank meer
en overdag 1 snee brood minder.
De rest is hetzelfde gebleven.
resultaat: 0 kilo
Ilse schreef:Afvallen gaat op mijn zenuwen werken, ik val niet tot weinig af, of ik kom opeens weer aan, dus dat wegen heb ik op gegeven (ik eet echt gezond).
SuperSmurf schreef:Spetterlover schreef:Dat ligt er denk ik ook aan wat je bij die maaltijden eet.
Als jij een maaltijd een appel vind, ja dan kom je van taart aan.
nope, een maaltijd is bij mij echt een maaltijd. Eet veel roggebrood met kaas of yoghurt e.d. Net een eetlijst ingeleverd bij de sportschool, dus zal binnenkort horen hoe mijn eetgedrag is zeg maarMaaltijden zijn bij mij dus wel echte maaltijden. Zelfs nog even rustig om 10 uur savonds (sport veel en eet daarna dus ook weer)
Laura schreef:runningkawa schreef:ff update
geen dubbelfris light meer gehad, alleen water
geen gewone kaas, alleen 20 + smeerkaas
geen ontbijtdrank meer
en overdag 1 snee brood minder.
De rest is hetzelfde gebleven.
resultaat: 0 kilo
Kawa: wat balen joh.Kan je nog wel een hart onder de riem steken met dat het misschien zo is dat je lichaam 'op gang' moet komen, of dat je wel afgevallen bent maar niet in gewicht (weeg je je voor het ontbijt, na toiletgang, zonder kleren?) omdat je water vasthoudt of spieren aangekomen bent. Het is toch altijd even afwachten waar iemand op reageert. Faas hier van bokt begon pas met afvallen toen ze koolhydraten ging skippen, na alles geprobeerd te hebben...
_Scarlet_ schreef:Ik vind je broodbeleg een beetje eenzijdig, eerlijk gezegd. Hebben jullie geen ander?
lindsey schreef:Zazoutje appelstroop en gekleurde muisjes mogen ook. In gekleurde muisjes zit wel veel suiker maar bevat nog altijd weinig calorien in vergelijking met pasta's, vettere vleeswaren en kaas.
Moet je natuurlijk wel de dikke laag boter waarop ze blijven plakken achterwege laten.
lindsey schreef:Nu is het koolhydraat arme dieet in de mode.
Maar brood en aardappelen zijn echt niet slecht voor je tenzij je er te vet beleg of te veel jus op doet.
Hier op bokt zitten ook dieetistes weet helaas niet zo gauw meer wie dat ook al weer waren maar die zullen het wat dat betreft wel met mij eens zijn.
En over of kipfilet en kaas gezonder zijn dan gekleurde muisjes.
Teveel kaas is ook niet goed is namelijk te vet.
Bovendien moet je natuurlijk ook nog een beetje lekker kunnen blijven eten. Doe je dit niet en kijk je alleen maar naar wat gezond is zonder het lekker te vinden dan hou je het toch niet vol.
Hoewel je natuurlijk ook aan bepaalde smaken kan wennen.