Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjakie schreef:waarom wil iedereen eigenlijk zo snel afvallenhet is er toch ook niet in zeer korte tijd aangekomen
sjakie schreef:in die zin maakt het uit dat spa rood water met bubbeltjes is en cola light een hoop spullen in verwerkt zitten die weer een zekere belasting op het lichaam geven. Daarbij kun je je afvragen of de voordelen van het drinken van vocht (dus ook de cola) opwegen tegen alle toegevoegde stoffen in cola.
sjakie schreef:is de motivatie dan het afvallen of het resultaat en de voordelen die je van het afvallen hebt?
esther26 schreef:proberen we zo niet te snoepen en onze maaltijden te beperken en niet alle restjes op te eten.
Succes allemaal.
Kaya schreef:Een handje chips ipv een halve zak is net zo lekker, slaat nergens op om maar te blijven graaien... Sprak zij dapper...
Belsje schreef:Maar ga ik minder afvallen als ik spa rood en cola light drink in plaats van water? Of maakt dat niet uit? Ik drink dan geen liter cola light voor de duidelijkheid, maar 1.5 sparood en plat tesamen en dan 2 grote glazen cola light ofzo op een dag ...
Ziolette"]
....met haar vrije hand in een zak chips![]()
.
[/quote]O:)
[quote="Ziolette schreef:Ik snoep nu stiekem ook nog, wat chocoladerozijnen of wat japanse zoutjes. Ik merk wel dat ik er met dit dieet minder behoefte aan heb
Kaya"]
Wat voor dieet doe je?![]()
[/quote]
[quote="Ziolette schreef:Yep en zoals je in mijn eerdere reactie kunt lezen nog goed ook. De eerste 2,5 week was ik al 4,5 kilo kwijt (vet geen vocht), de twee weken daarna ging het even niet zo hard omdat ik oa ziek ben geweest.
Het bestaat vooral uit goed en gezond eten, oa 2x twee boterhammen met beleg (of 1 croissantje), 2 stuks fruit, veel aardappels en groente, rauwkost, max 1 ons vlees, max 1 lepel jus, geen sausjes, weinig zout, veel water, zo min mogelijk suiker en zoetigheid behalve wat er in mijn menu voorgeschreven staat. Ik mag ook maar 1 beker melk per dag en dat was echt even wennen aangezien ik normaal zeker 1 liter melk per dag dronk.
Ik heb zelfs het idee dat ik meer moet eten dan normaal, heb totaal geen honger gevoel en mijn vetpercentage schiet omlaag. Maar ik heb me al wel voorgenomen om met de kerst te zondigen, dus daarna kan ik weer van voor af aan beginnen
.
LIQUITA schreef:Tsja....dat is een goeie, ik moet er ff over nadenken.
Mmmm, ik moet gemotiveerd zijn om af te kunnen vallen en dan ben ik blij met het resultaat en de voordelen.
Ik zou dol graag zo'n 10 kilo lichter willen zijn. Waarom ik de motivatie verlies als het even niet mee zit.....ik heb geen idee. Ben ik gewoon niet sterk genoeg.