Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GabberGill schreef:kimwilliam schreef:macaroni koken in de melk en daar suiker bij doen, meest lekkere wat er is!
Kijk dit moet ik proberen
Serveer je de melk erbij?
DDDara schreef:De enige vraag die bij me opkomt na het lezen van de openingspost is........Wat weeg jij TS hahaha, Dit kan je toch niet eten en slank blijven.
Als ik er dan ook 1tje in de groep moet gooien, beschuitje met vruchtenhagel en kaas hmmmmmm..........
Cemlys schreef:Ik wist niet dat smurrieburrie een naam hadmaar inderdaad 2 spiegeleieren, mayonaise, ketchup, patat en mengen maar.
en frietjes niet alleen met zout maar ook peper.
Ik smelt ook heel vaak m'n kaas in de magnetron, niks beter.
Lestrange01 schreef:Oh trouwens iets wat echt niet normaal lekker is: een panini met mozzarella, tomaat en pesto, en dan met rode ui erbij - dit verhoogt het echt naar een nieuw niveau.
Coco4life schreef:Lestrange01 schreef:Oh trouwens iets wat echt niet normaal lekker is: een panini met mozzarella, tomaat en pesto, en dan met rode ui erbij - dit verhoogt het echt naar een nieuw niveau.
Dat is toch niet zo raar?
@Gabber gill, ik heb de tosti met jam geprobeerd. Laat ik het zo zeggen; interessant. Ik ga het niet nog een keer maken maar wel lekker.
Trouwens alles met mayonaise is wel lekker, friet, spinazie, tosti, wortel. Je verzint het maar en het is wel lekker, behalve zoet dan.
Hutcherson schreef:Ik eet zelf graag een broodje friet met mayo. En mijn man eet zijn pizza met appelmoes.
Boterham met kaas en jam schijnt ook vrij culinair te zijn in onze kring.