LindyH schreef:Moet je doen.
Nou ik ben bij hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Mootje![]()
Wat staat ze mooi op haar podium!
Ik heb ook een vreemd setje tenen en kan er ook gewoon mee lopen.
[ [url=m/ofmyAW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze lijkt echt op mij
Serenity350 schreef:Oh, en ik zat mij af te vragen wat dat bakje knikkers in haar kooitje deed. Tot ik het geloof ik al kon raden. Zodat ze niet verdrinkt in haar waterbak? Heb zelf kippies rondlopen en laat elk jaar een nestje uitbroeden, soms met eigen eitjes, soms met broedeieren als er teveel broers en zusjes rondlopen. Nu zijn kuikens sowieso mega goed in het zichzelf van kant maken op de meeste gekke manieren, maar heb er 1x eentje gehad die inderdaad in het water was verdronken. Ook een keertje eentje die onder het bakje vast was komen te zitten omdat iemand (moederkip?) deze had omgegooid. Dat was ook geen succes. Sindsdien altijd bakjes die niet om kunnen kiepen, of te ondiep zijn om in te verdrinken. Maar als mn eitjes (sinds donderdag liggen er weer broedeitjes onder 1 van de kippies) straks uit gaan komen ga ik dit ook eens proberen.
MarcoBorsato schreef:Oscar schreef:Mootje![]()
Wat staat ze mooi op haar podium!
Ik heb ook een vreemd setje tenen en kan er ook gewoon mee lopen.
[ [url=m/ofmyAW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze lijkt echt op mij
Mis jij nou een teen?
LindyH schreef:Dat bakje was trouwens een glazen asbakje. Ideaal hiervoor, lekker ondiep en zwaar. Van die stenen tapasschaaltjes zijn ook fijn.
Op dit moment heeft ze een hoger bakje om te voorkomen dat het vol sneeuwt met houtkrullen, maar ik heb er ook nog knikkers in voor de stevigheid, want ze rent het zo omver als ze haar gekke kwartiertje heeft. En het is al bijna tijd voor een echte drinker, met een fles en een bakje met een vlottertje.