Siropen van Bolero

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 21:12

Ik heb mijn pakketje vandaag ontvangen! :D ben benieuwd haha.

Afbeelding

Ik weet niet welke ik het eerst moet proeven :')

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 22:01

Ik durf ermee bakken/koken echt niet aan. Als je er te veel door doet is het waarschijnlijk niet te eten en kan je alles weg doen. :')

De tomaat heb ik ook in het pakket, en die lijkt me echt heel vies. Snap niet waarom ze die gemaakt hebben hoor. _O-

Haha, lastig he Mossel. :P Al een keuze gemaakt? Drink smakelijk!

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 22:10

Ja ik heb de multivitamine gedaan, een theelepeltje in 500 ml was me nog te zoet in een liter eigenlijk ook nog maar beter te doen. Ik ben verkocht haha

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 22:13

Tot nu toe bosbes en mandarijn gehad, beide best prima!
Watermeloen geen fan van, een beetje weeig.

Siamsmeesje

Berichten: 2238
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 23:18

chamion schreef:
Hey, als je zo zoekt op internet kom je veel recepten tegen met Bolero. Vooral in cocktails (drank dus voor de blondjes onder ons :') ) Dit recept ga ik een andere keer proberen:
https://www.grootsgezond.nl/recepten/ko ... warktaart/

Dat ziet er niet verkeerd uit, lijkt me een beetje veel kwark, maar ik heb verder alles in huis om het eens te proberen..... :D
En is het toch teveel kwark, kan ik er vast nog wel andere leuke dingen mee verzinnen :9

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:11

Nou de cake mug was totaal verpest....
Hoewel de deeg goed smaakte (ik proef altijd als ik smaken toevoeg voordat ik het bak) is de smaak tijdens het bakken sterker geworden waardoor die overheersend is geworden. Warm was die niet te eten. Heel vies chemisch smaak nadat de eerste smaak van de perzik weg is getrokken.

Nu moet ik zeggen dat ik net stukje at van de koude cake en toen vond ik hem wel beter.

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 23:38

Gisteravond heb ik een kan kers gemaakt. Ik vind hem erg lekker! Hij heeft heel de nacht in de koelkast gestaan en in de ochtend heb ik een glas ingeschonken. Ik had haast dus heb ik de helft van het glas laten staan, toen ik daarnet thuis kwam lag er allemaal poeder op de bodem en was het voor de rest water. Er zat ook geen kleur meer aan. Iemand dit ook al meegemaakt?

Anoniem

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 06:32

Nee, wat gek. Ik heb 2 flessen in de koelkast en heb dat nog nooit gezien

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:24

_mjwb schreef:
Gisteravond heb ik een kan kers gemaakt. Ik vind hem erg lekker! Hij heeft heel de nacht in de koelkast gestaan en in de ochtend heb ik een glas ingeschonken. Ik had haast dus heb ik de helft van het glas laten staan, toen ik daarnet thuis kwam lag er allemaal poeder op de bodem en was het voor de rest water. Er zat ook geen kleur meer aan. Iemand dit ook al meegemaakt?


Als het water warm wordt wilt er nog wel residu ontstaan, maar zo erg dat het water werd heb ik het nog niet gezien.

Siamsmeesje

Berichten: 2238
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:12

_mjwb schreef:
Gisteravond heb ik een kan kers gemaakt. Ik vind hem erg lekker! Hij heeft heel de nacht in de koelkast gestaan en in de ochtend heb ik een glas ingeschonken. Ik had haast dus heb ik de helft van het glas laten staan, toen ik daarnet thuis kwam lag er allemaal poeder op de bodem en was het voor de rest water. Er zat ook geen kleur meer aan. Iemand dit ook al meegemaakt?

Nee, nooit eerder gezien :n
Wel dat er bij een heel zakje op anderhalve liter soms wat onopgelost poeder op de bodem ligt, maar verder niet. En dat laat zich dan weer makkelijk oplossen door er gewoon weer water aan toe te voegen.

Maddy_Paola

Berichten: 1339
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 14:02

Oh jongens ik houd van de dragonfruit <3
Vind hier ook geen nasmaak aan zitten :D

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 21:48

Ik heb er nu een aantal gehad, de energy drink en sportdrank zijn niet mijn ding, de aardbei heeft meer de geur van aardbei dan smaak. De multivitamine vind ik ook lekker net zoals de kola, heb nu de citroen en wauw die vind ik tot nu toe de lekkerste

Duhelo

Berichten: 28593
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 21:49

De banaan is lekker in melk heb ik ontdekt :)

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 21:50

Ooh goeie tip! Die heb ik ook nog liggen

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 21:58

Ik gebruik de mango wel eens voor in de yoghurt (mijn zoetstof is op :P )

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:30

Ik ben verslaafd aan de zelf gemaakte lemon & lime en die gaat mee tijdens ponykamp komende week.
Heb ook de banaan en aardbei gemengd want die smaak vond ik heerlijk. Deze gaat dus ook mee op kamp. Verder denk ik inderdaad een vruchtensmaak mee te nemen.

Siamsmeesje

Berichten: 2238
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 11:26

Verhouding 1:1? Heb toevallig nog een heleboel lemon liggen en een zakje lime :)
En ik baalde heel erg dat lemon&lime dus niet voorradig was

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 16:28

allebei de zakjes in 1 potje gedaan en goed schudden. Daarna aanmaken naar smaak...

Siamsmeesje

Berichten: 2238
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 20:01

1:1 dus, weet ik genoeg, helaas heb ik maar 1 zakje lime, dus dat wordt mixen in de grote kan :)

Anoniem

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 20:21

Ik heb daarnet passievrucht aangemaakt met bubbeltjes water en dat smaakt prima :D Stuk goedkopere oplossing dan de officiƫle Sodastream siropen....

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 07:51

Snap uberhoud de hele hype rond sodastream niet. Pokke duur in aanschaf en dan die siropen die je moet gebruiken als je met een smaakje wilt. Ook pittig aan de prijs. En dan om plastic te besparen van de weg werp flessen. Maar die flessen uit de supermarkt zit toch statiegeld? Dus terug brengen en klaar, wordt het opnieuw tot grondstof verwerkt. Het apparaat is van plastic, de siroop flessen zijn van plastic.

Je hoeft minder te sjouwen, maar zeker niet niks meer.

Maar goed, ik heb alleen blikjes (die ik hier gescheiden kan inleveren) en pakken.

_CS_

Berichten: 4697
Geregistreerd: 02-07-05

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 08:36

Ik had gisteren de kokos gemaakt.
Dacht hmm, best lekker.
Maar na een uur niet meer te drinken :r
Dus die gooi ik maar weg, werd er gewoon misselijk van :+

Nou chamion, zoals jij het zegt denk ik ook altijd als ik die reclame zie van soda stream.
Nou drink ik geen bubbels, dus ik heb hem niet nodig.

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-19 08:37

De kokos vond ik ook niet lekker, ook weggedaan.

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Siropen van Bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 10:22

Oh, jammer zeg, was eigenlijk wel benieuwd naar die smaak. :=

Achterom
Berichten: 23064
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 10:25

chamion schreef:
Snap uberhoud de hele hype rond sodastream niet. Pokke duur in aanschaf en dan die siropen die je moet gebruiken als je met een smaakje wilt. Ook pittig aan de prijs. En dan om plastic te besparen van de weg werp flessen. Maar die flessen uit de supermarkt zit toch statiegeld? Dus terug brengen en klaar, wordt het opnieuw tot grondstof verwerkt. Het apparaat is van plastic, de siroop flessen zijn van plastic.

Je hoeft minder te sjouwen, maar zeker niet niks meer.

Maar goed, ik heb alleen blikjes (die ik hier gescheiden kan inleveren) en pakken.

Je hoeft de siropen van soda stream dus helemaal niet te gebruiken :n Maar goed, hier een tevreden soda stream crystal gebruiker, de versie met de glazen flessen dus.
We hebben een heel arsenaal aan siropen staan om er door te mengen, dus allerlei soorten frisdrank onder handbereik. Altijd :)
Ik ben juist dit topic aan het lezen omdat ik de hype van een siroop die eigenlijk geen siroop is maar een poeder dus niet begrijp :')