Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly_Taco schreef:Gebruiken jullie een app?
BloemBloem schreef:Kelly_Taco schreef:Gebruiken jullie een app?
Nee, wel gedaan. Mijn ketobuddy om de macro's uit te rekenen en myfitnesspall voor het eetdagboek bij te houden.
Maaike dat klinkt heerlijk
Katja schreef:Ricotta knapt wel hard op als je het flink met de mixer mishandeld. Huttekase is niet te redden.
Oscar schreef:Dreamy!
BloemBloem, zou dat niet te maken kunnen hebben met extra spiermassa? Dat je daardoor weinig afvalt en vet omzet in spieren nu je zoveel sport?
BloemBloem schreef:Ik vind de structuur van Ricotta, en overigens ook van Hüttenkase echt
om te kotsen![]()
![]()
Dreamy schreef:BloemBloem schreef:Gaat dat zo snel? Ben echt nog maar 5 keer gegaan ofzo. Moet ook niet zo blind staren op dat getal, maar stiekem voel ik mij toch net 62kg het fijnste
Doe je krachttraining? Je kunt de dag na een training ook zwaarder zijn ivm vocht in de spieren na een goede workout
Djali schreef:Ik heb vandaag 5 paarden gereden waarvan de meest groene op ZZZ niveau loopt dus echt wel serieus sturen en trainen. Gaat prima hoor.Alle boeken van Pascale Naessens staan boordevol recepten die aan jullie wensen voldoen![]()
Wat ik mij afvraag, als dat hier tussendoor even mag,
Wie van jullie rijdt / sport er ook fanatiek in combinatie met koolhydraatarm eten?
Voor mij is het namelijk onmogelijk deze combinatie.
Djali schreef:Alle boeken van Pascale Naessens staan boordevol recepten die aan jullie wensen voldoen![]()
Wat ik mij afvraag, als dat hier tussendoor even mag,
Wie van jullie rijdt / sport er ook fanatiek in combinatie met koolhydraatarm eten?
Voor mij is het namelijk onmogelijk deze combinatie.