Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
s1993 schreef:Amira waarom wil je niet meer koolhydraten/vetten eten? 400kcal meer eten zonder koolhydraten/vetten betekent 100 gram eiwit meer per dag en dat lijkt me ook wat veel?
Hoe is die biefstuk trouwens?
Ik moet ook wat omhoog in mijn kcal, gister mezelf dus maar alles laten eten waar ik zin in had, maar dat is niet helemaal hoe ik het wil aanpakken normaal gesproken haha. Zou mijn lijstje van gister ook niet meer weten maar heb in ieder geval wel veel gegeten(ook 70+km gefietst want wilde mijn fiets hier hebben zodat ik vrijdag ook terug kan fietsen ivm OV-stakingen)
Planning voor vandaag:
O: Havermout met griekse yoghurt, peer en kaneel, kom courgettesoep
T: Appel, 1/4 Deep dish cookie pie van chocolate covered katie met véél minder suiker (https://chocolatecoveredkatie.com/2011/ ... ookie-pie/)
L: Groentestoof met pompoen, gepelde tarwe
T: Nectarine
T: Groente (komkommer/tomaat/paprika/wortel) met zelfgemaakte hummus
A: Courgettesoep, baking powder biscuits (zelfgebakken, soort broodjes)
T: Ik denk schaaltje kwark met granaatappel, even kijken waar ik zin in heb als ik thuis ben
B: 4,5km hardlopen, uurtje wandelen, 20 min zwemmen
Noeps schreef:Vandaag:
O: Yoghurt met havermout en lijnzaad
T: 2 crackers runderrookvlees en 2 speculoosjes
L: 4vk bth vega filet americain, halve komkommer
T: Banaan en smart bar
A: Broodjes vega shoarma met een salade
T: ?
B: 1,5u wielrennen
Venthe schreef:Gisteren
O: 1 speltcracker met pindakaas + 2 kopjes koffie met koffiemelk
T: 2 plakjes ontbijtkoek + water
L: 2 harde broodjes met farmersalade en rauwe ham + 2 glaasjes Spa fruit
T: 1 biscuitje
A: 2 kip krokant schnitzels, 10 aardappelkroketjes uit de oven, potje doperwten/worteltjes en wat appelmoes (seivero)
B: ochtend gewerkt, hele middag geschilderd in nieuwe huis + hele avond kasten etc. uit erlkaar halen voor de verhuizing.
Avondeten was echt beetje overdreven maar had zo'n honger..
Planning vandaag
O: 250 g skyr met handje aardbeien en handje gemengde noten + 2 kopjes koffie met kofifemelk
T: nectarine + kop koffie met koffiemelk
L: heb al weken zin in kibbeling dus denk dat ik mezelf daarop trakteer vandaag
T: Smoothie van banaan, aardbei en sinaasappelsap + 5 biscuitjes
A: ??
T: schaaltje vla met yoghurt
B: 4 stallen gemest, 1 paard gereden, hele middag meubels uit elkaar halen, in vrachtwagen sjouwen en schoonmaken
Chabby schreef:Overdag 750 milliliter fruit onbijt en met het avondeten aardappels en een vegetarische champignon schnitzel.Spoiler:
Ik worstel met een eetprobleem. Door elke dag in het topic te posten hoop ik mij beter bewust te worden van mijn eetgedrag.
Chabby schreef:Overdag 750 milliliter fruit onbijt en met het avondeten aardappels en een vegetarische champignon schnitzel.Spoiler:
Ik worstel met een eetprobleem. Door elke dag in het topic te posten hoop ik mij beter bewust te worden van mijn eetgedrag.