En van een rollade eet ik alleen het vet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
coldsummers schreef:Van de zachte bolletjes eet ik altijd eerst het bovenkantje. Ik haal het laagje er eerst af en eet het op omdat ik dat het vieste vind.![]()
Mango met zout en limoensap.
01San schreef:coldsummers schreef:Van de zachte bolletjes eet ik altijd eerst het bovenkantje. Ik haal het laagje er eerst af en eet het op omdat ik dat het vieste vind.![]()
Mango met zout en limoensap.
Hahaha lache ! Van een bolletje eet ik ook vaak de bovenkant! En soms ook de onderkant zodat het een hele witte wordt zegmaar hahaha
Ik doe het ook bij een croissantje.. Jij ook?
Tivoli schreef:Nicje87 schreef:
Kidneybonen (met of zonder Chilismaak) met roomkaas naturel. (En een beetje aromat)
Gentlegiant schreef:Shakiralove4 schreef:Appel met koekjes.
MEDEDELING: DRINK ALLEMAAL EEN KEER: SPA ROOD MET APPELSAP. MEMSEN DIE -18 ZIJN: ZEG DAT HET BIER IS. VEEL MENSEN ZULLEN JE AANKIJKEN. EN HET IS HEERLIJL
Whut hoezo zeggen dat t bier is?!?!
Normale letters kunnen we ook wel lezen hooe
JudArthos schreef:Gentlegiant schreef:
Whut hoezo zeggen dat t bier is?!?!
Normale letters kunnen we ook wel lezen hooe
Ram stoer enzo natuurlijk
Gentlegiant schreef:JudArthos schreef:
Ram stoer enzo natuurlijk
ik drink altijd cola en zeg dat t koffie is!
Doe er wat melk bij dan lijkt t voor andere dat t koffie is
suiker zou ik persoonlijk niet doen geeft z'n rotzooi
Shakiralove4 schreef:Appel met koekjes.
MEDEDELING: DRINK ALLEMAAL EEN KEER: SPA ROOD MET APPELSAP. MEMSEN DIE -18 ZIJN: ZEG DAT HET BIER IS. VEEL MENSEN ZULLEN JE AANKIJKEN. EN HET IS HEERLIJL
Drifter schreef:Als kind was ik altijd tijden bezig metmijn eten ontleden.
Sperzieboontjes moesten uit elkaar, dan de kleine binnenboontjes eruit eten, dan de rest. Aardappelkroketjes sneed ik door midden, holde ze uit, mixte de puree met mosterd of majo, dan weer terug in het korstje, op elkaar plakken en eten, haha.
Twix eerst het koekje eraf knabbelen dan de caramel met overgebleven chocolade.
Nog veel meer van dat soort dingen, laten we zeggen dat mijn ocd diagnose jaren later voor mijn familie niet echt een grote verrasing was.![]()
Nu ben ik redelijk "normaal" behalve met snacks, dat met de Twix zit er nog steeds in, m&m's en Skittles moeten nog steeds gesorteerd worden op kleur, en als ik chips eet, sorteer ik de gebroken chipjes er uit en eet ik het eerst op..
editjes: Typgebrekjes
JoycexEnya schreef:Drifter schreef:Als kind was ik altijd tijden bezig metmijn eten ontleden.
Sperzieboontjes moesten uit elkaar, dan de kleine binnenboontjes eruit eten, dan de rest. Aardappelkroketjes sneed ik door midden, holde ze uit, mixte de puree met mosterd of majo, dan weer terug in het korstje, op elkaar plakken en eten, haha.
Twix eerst het koekje eraf knabbelen dan de caramel met overgebleven chocolade.
Nog veel meer van dat soort dingen, laten we zeggen dat mijn ocd diagnose jaren later voor mijn familie niet echt een grote verrasing was.![]()
Nu ben ik redelijk "normaal" behalve met snacks, dat met de Twix zit er nog steeds in, m&m's en Skittles moeten nog steeds gesorteerd worden op kleur, en als ik chips eet, sorteer ik de gebroken chipjes er uit en eet ik het eerst op..
editjes: Typgebrekjes
Al de dik gedrukte doe ik ook. Alleen met de twix bewaar ik het koekje juist.
Ook een mergpijp hou ik het marsepein als laatst over