Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shenavallie schreef:In het Bakkerswinkeltje op de Zaanse Schans kun je nog ouderwets snoep kopen: duimdrop, stroopsoldaatjes, hopjes, duivenvet, nougat, zwart/wit, etc. etc.
ik vind mezelf al irritant worden Anoniem schreef:http://www.ah.nl/producten/product/wi18 ... ip-knotsen
Appie iig.
Bij de sigarenboer zie ik ze ook wel eens. Aldi of Lidl vast ook wel?
! Maar nu ga ik toch maar eens langs het snoep lopen bij de Appie.
Anoniem schreef:Shenavallie schreef:In het Bakkerswinkeltje op de Zaanse Schans kun je nog ouderwets snoep kopen: duimdrop, stroopsoldaatjes, hopjes, duivenvet, nougat, zwart/wit, etc. etc.
Behalve duivenvet is het allemaal echt niet zo bijzonder hoor. Ik snap werkelijk niet dat die dingen als zeldzaam/lastig te verkrijgen worden weggezet.
Maar goed, ik zal me koest houden ipv bij alles roepen dat en ook nog waar het te koop is.ik vind mezelf al irritant worden
, die mis ik weleens haha 
Kletskousz schreef:[ [url=m/aZMkgp.png]Afbeelding[/url] ]
Die waren zo lekker bij de bakker vandaan!
Symbeami schreef:Bedoelen jullie met duivenvet dan wat ze ook wel jodenvet, borsthoning of massé noemen? Kan duivenvet namelijk ook met google niet als iets van snoep terug vinden.

Anoniem schreef:Shenavallie schreef:In het Bakkerswinkeltje op de Zaanse Schans kun je nog ouderwets snoep kopen: duimdrop, stroopsoldaatjes, hopjes, duivenvet, nougat, zwart/wit, etc. etc.
Behalve duivenvet is het allemaal echt niet zo bijzonder hoor. Ik snap werkelijk niet dat die dingen als zeldzaam/lastig te verkrijgen worden weggezet.
Maar goed, ik zal me koest houden ipv bij alles roepen dat en ook nog waar het te koop is.ik vind mezelf al irritant worden