hannatjuh schreef:Droog? Dat was dan wel een ander recept of niet? Deze is nog zachter dan cake
Ja iets anders, maar niet alleen droog qua structuur maar ook qua smaak. Niet mijn ding in elk geval hi
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannatjuh schreef:Ow nou dan zou ik je toch aanraden om deze nog eens te proberen. De pindakaas smaak is niet doordringend maar wel lekker aanwezig. Zeker met een plakje kaas mega lekker
Sannanasje schreef:Goedemorgen! Hoe is het met iedereen?
Hier wel goed! Het meer water drinken en een beetje opletten met eten lijkt zijn vruchten af te werpen. Mijn gezicht is een stuk minder opgeblazen. Of zou dat komen van mijn havermoutje met afwasmiddel gisteren, tenslotte ontvet het extra goed!![]()
Oooh was zo zonde! En smerig!Blijkbaar bakje niet goed nagespoeld na het afwassen.
Morgenochtend weer op de weegschaal om te kijken hoe en wat. Maandag had ik op de weegschaal gestaan om maar weer eens te checken hoe en wat na een paar weken dramatisch slecht voor mezelf gezorgd te hebben. Normaal weeg ik alleen op vrijdagochtend (voor het weekend, weekend is meestal zondig tijd en dan kan ik de rest van de week 'compenseren'), maar nu kwam het toevallig zo uit.
Ben benieuwd naar het resultaat!
En dan vanaf vandaag helemaal KHA, benieuwd naar het resultaat volgende week dan!
jaimy10 schreef:Ik zou je 1 ding willen meegeven.... niet wegen maar meten! echt, ik vind de weegschaal soms zo deprimerend werken terwijl ik qua centimeters dan een stuk meer kwijt ben! En uiteindelijk is het wat je ziet en niet om wat je weegt.![]()
Maar succes deze week, you can do it
KootMiraDrum schreef:Tip van de dag: lees het etiket
hannatjuh schreef:Geef mij maar volle Griekse yoghurt zonder iets. Lekker! Die cracottes zou ik echt niet op kunnen leven. Zelf heb ik een beetje de instellingen van als je het nog terug kan bedenken naar de natuur dus weinig bewerkt dan is het al snel goed. En rara dat zijn weinig koolhydraten hoor