Iolanthe schreef:Ik ga het nu meteen maar eens proberen. Mijn eieren en bananen moeten toch op
En? Waren ze lekker? Ze zien er allesinds wel lekker uit op de foto's?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuzanH schreef:1 pannekoekje van ong 300 kcal is te vergelijken met een saucijzenbroodjem niet heel gezond dus
Ziet er wel erg lekker uit!
Annemiek80 schreef:vanwege de eieren en het vet/olie van het bakken niet iets wat ik gezond noem in de zin van: dit ga ik dagelijks eten als ontbijt
maar je kunt naar mijn idee het rustig 1 of 2 x in de week eten en dan valt het wat mij betreft gewoon onder een gezond en gevarieerd ontbijt

NeverGiveUp schreef:Annemiek80 schreef:vanwege de eieren en het vet/olie van het bakken niet iets wat ik gezond noem in de zin van: dit ga ik dagelijks eten als ontbijt
maar je kunt naar mijn idee het rustig 1 of 2 x in de week eten en dan valt het wat mij betreft gewoon onder een gezond en gevarieerd ontbijt
Wat is er niet gezond aan eieren?
En kokosvet/olie is ook niks mis mee hoor.
Als je zo gaat rekenen kan je niet veel meer dan wat bladjes groente en een appel op geloof ik
SuzanH schreef:Annemiek, maar twee bruine boter haal je meer engerie uit en heb je meer aan in de zin van vol zitten dan deze pancakes. Twee bruine boterhammen is een betere start van de ochtend dan als deze pancake. Voor een tussendoortje is het wel een 'ongezonde' snack.
Voor elke dag is het dus niet echt een gezond iets
NeverGiveUp schreef:Annemiek80 schreef:vanwege de eieren en het vet/olie van het bakken niet iets wat ik gezond noem in de zin van: dit ga ik dagelijks eten als ontbijt
Wat is er niet gezond aan eieren?
En kokosvet/olie is ook niks mis mee hoor.
Als je zo gaat rekenen kan je niet veel meer dan wat bladjes groente en een appel op geloof ik
), wat niet wil zeggen dat het ongezond is
Wel superlekker! Helemaal als er nog kleine stukjes banaan in zitten en een beetje kaneel overheen.
SmartBH schreef:Iolanthe schreef:Ik ga het nu meteen maar eens proberen. Mijn eieren en bananen moeten toch op
En? Waren ze lekker? Ze zien er allesinds wel lekker uit op de foto's?
SuzanH schreef:1 pannekoekje van ong 300 kcal is te vergelijken met een saucijzenbroodjem niet heel gezond dus
Ziet er wel erg lekker uit!
. 
caboclo schreef:k heb ze ook net gemaakt
maar op de fotos bij jullie leek de pan best droog (weinig of geen boter)
eerste 2 plakte vast toen een beetje bak en braad er in gedaan en lukte het super goed waren ook erg lekker
alleen ze waren echt vett bij mij iemand tips??
k heb het trouwens gedaan met 2 eieren 1 banaan kaneel en staafmixer..
En ik zie al leuke dingen om erbij te doen (havermout, kaneel etc)
Liever zeker weten dat ik genoeg vitapientjes binnen, dan me zorgen maken over calorieën teveel
Genoeg lopen per dag (minimaal 10.000 stappen per dag proberen te halen) en dan heb je ook al weer een gezond deel lichaamsbeweging in the pocket