Welke merken doen dat?
Ik drink overdag groene thee en s'avonds kruidenthee zoals kamille
Ik gruwel van smaakjes zoals aardbei of meloen, zo chemisch
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

amber15 schreef:Kieffer schreef:Verse muntthee vind ik trouwens ook heerlijk, maar de gedroogde variant dan weer niet
Tja, dat dacht ik ook toen mijn vriendin en ik ergens gingen drinken.
Tot er allemaal luizen op de bodem lagen.....

amber15 schreef:Kieffer schreef:Verse muntthee vind ik trouwens ook heerlijk, maar de gedroogde variant dan weer niet
Tja, dat dacht ik ook toen mijn vriendin en ik ergens gingen drinken.
Tot er allemaal luizen op de bodem lagen.....
..... 
Rebeccaa schreef:Ik dronk dus zelf heel vaak de groene thee van Lipton die gisteren in de keuringsdienst van waarde was.. Nou, fijn, 5% van het zakje bestaat dus uit suiker..
Ik ben hierna ook pickwick thee gaan bekijken; dutch tea blend heeft behalve thee en sinaasappel schilletjes ook 'flavorings' erin zitten, de pickwick groene thee citroen bevat ook 'flavoring' en de lipton green tea is wel 100% groene thee. Ga ik die maar drinken in het vervolg, dan maar geen lekker citroen/bloem-achtig smaakje haha.
Rebeccaa schreef:Ik dronk dus zelf heel vaak de groene thee van Lipton die gisteren in de keuringsdienst van waarde was.. Nou, fijn, 5% van het zakje bestaat dus uit suiker..
Ik ben hierna ook pickwick thee gaan bekijken; dutch tea blend heeft behalve thee en sinaasappel schilletjes ook 'flavorings' erin zitten, de pickwick groene thee citroen bevat ook 'flavoring' en de lipton green tea is wel 100% groene thee. Ga ik die maar drinken in het vervolg, dan maar geen lekker citroen/bloem-achtig smaakje haha.
Je kan van die speciale theezakjes kopen en dan zelf erin doen wat je lekker vindt (uiteraard wel zodat het thee kan worden
) Dan weet je tenminste precies wat erin gaat en dat er geen troep in zit.
thee die ik absoluut niet lekker vind is sterrenmunt