Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Het is echt makkelijk, alles schillen/hakken, in een pan gooien laten pruttelen en pureren... imd schreef:Ik zag toevallig net dat Hello Fresh deze week het volgende recept heeft: "Harissa-pompoencurry met linzen en geurige rijst", heeft iemand hier toevallig het recept van? Klinkt goed namelijk!
, maar pompoem taart is gewoon te lekker Many schreef:Plien91 schreef:Een pompoen doormidden snijden vind ik het lastigst, daarna lukt het vaak wel.
Hier staat pompoen voor donderdag op het menu, in de vorm van een noord-Afrikaans stoofpotje met kikkererwten en linzen.
Uit Veg! toevallig?Die vind ik echt heerlijk, is een van mijn favoriete stoofpotjes.
Lekkere ideeën komen hier voorbij! Pompoentaart wil ik zeker nog eens maken, dat staat al heel lang op mijn to do-lijstje.
nexthorse schreef:imd schreef:Ik zag toevallig net dat Hello Fresh deze week het volgende recept heeft: "Harissa-pompoencurry met linzen en geurige rijst", heeft iemand hier toevallig het recept van? Klinkt goed namelijk!
Hier kun je het recept vinden: https://www.hellofresh.nl/recipe/detail ... e-harissa/
Op de foto staat een download knopje, en zo kom je aan het recept
Ik denk dat pompoensoep de volgende uitdaging wordt, en wellicht nog een pompoentaart

Nachtlampje schreef:Ik heb gisteren de pompoenrisotto gemaakt, en ik vond hem toch een beetje flauw. Moeder en vriend vonden het allebei heel lekker, ik had er iets meer van verwacht. Houd wel van uitgesproken smaken en dit was een beetje saai.
Ik haal altijd van die kleintjes, die kun je met schil en al opeten. Heerlijk met koekkruiden, beetje suiker of zoetstof en wat boter