Hoi, Mag ik me melden?

Ik heb eigenlijk echt een eetverslaving (die nog verder aan het ontwikkelen is)
En dan met name koekjes, chocolade, chips, ijs,.... maar echt snoep snoep heb ik het dan weer niet voor.
Ook kan ik het niet bij 1 blokje chocolade houden, of 1 koekje, nee het word 1 pak chocolade + 4 verschillende koeken. Het is echt verschrikkelijk!
Vroeger had ik ook echt nood aan frisdrank, maar daar ben ik sinds 1 maand van aan het 'afkicken' (alleen maar water). Dit is op sommige momenten echt moeilijk, en nu is mijn drang naar zoetigheid in koekjes nog groter geworden. Ik eet nu nog meer koekjes, want vroeger als ik zin had in eten dronk ik een slok frisdrank.
Ik ben misschien nog maar 15, maar voel mij dikker als nooit tevoren! (en vroeger was ik juist echt dik, en nu heb ik gewoon een echt vetbuikje).
Mijn moeder vind me niet dik, en ik kan niet vragen om geen koeken meer mee te brengen (heb nog een broer en zus), en ook niet al te veel om fruit mee te nemen, want als ik het teveel vraag krijgt ze het door dat ik wil vermageren/gezonder eten en stopt ze ook met dat te kopen.
Wat doen jullie als jullie de drang hebben dat je MOET eten? Ik word gewoon pissig als ik niet aan mijn dagelijkse koekjes geraak.
Ik heb nu een deal gesloten met een vriendin dat we 2 weken echt niets mogen snoepen en frisdrank drinken omdat we anders geen navelpiercing gaan laten zetten (wat we al heel lang willen). Dus nu hopen dat ik dat volhoud!
Heeft iemand toevallig tips?

Bedankt voor alles te lezen!