Wat heb jij deze hele dag gegeten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat heb jij deze hele dag gegeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:12

Ontbijt niets
1e pauze: fruitreep met kopje thee
lunch: 4 wit (waar bruin in zit) boterhammen met kaas en een kop soep
2e pauze: niets (want ik was op weg naar huis maar thuis een kiwi
Avondeten: hamburger met stokbrood en witte bonen in tomatensaus(vreemde combinatie maar had geen zin om boodschappen te doen)

En that`s it

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:13

Vandaag had ik vrij, dus dan ziet t er iets anders uit als n werkdag.
Heb vandaag alleen ontbijt gehad rond 11 uur ofzo en avondeten rond half 6.

Normale werkdag ziet er als volgt uit:
06:15 Ontbijt: Portie cornflakes of ander soort ontbijt waar melk bij gaat
09:30 Tussendoor: Wafel en wat water
12:15 Lunch: Broodje kaas en kop thee
15:00 Tussendoor: Stuk fruit (kiwi/banaan) en wat water
18:15 Avondeten: wisselend aardappelen/groente/vlees, pasta/rijst.

Zou eigenlijk n tussendoortje en mn lunch soms willen vervangen door iets anders. Beetje afwisseling erin brengen, elke dag hetzelfde is ook maar zo hetzelfde...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:17

arian_wolf schreef:
Jeetje, wat eten sommige mensen hier veel!
Ontbijt: niks
Tussendoor: niks ( thee)
Middag: 2 broodjes Jam
Avond: weinig spaghetti & een glas melk
Tussendoor: niks.

Ik eet elke dag zo weinig.... ik denk er gewoon niet aan en vaak vergeet ik te eten... Ik kan zo een héle dag niet eten, zonder dat ik het immers door heb.

:oo
Daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen, dat je het vergeet. Je voelt toch dat je honger hebt? Nu is dat minder, maar vroegáh stond ik altijd met honger op, moest meteen gaan eten dan whaha.
Maar eten is toch leuk en lekker. <3 :9k

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:22

onbijt : overgeslagen :=
1e pauze : 2 boterhammen met vlokken , ranja, en noodels ( gewoon zo uit het pakje dus niet geweekt , en lekker dat dat is ! := )
2e pauze : manderijntje , en ranja
bruch : water
avondeten : vakensvlees , ardappelen en boontjes , water

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:26

Ontbijt: yoghurt met crueslï en een kop groene thee
Pauze (om 10 uur): Taksi :D En zo'n wannabe twix dingetje.
Lunch: een tosti en senseo
Avondeten: 2 wraps met kip, sperziebonen en crème fraîche :9
En dan net nog koffie en een stroopwafel :D

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:28

ontbijt een gebakken eitje op een boterham
als lunch een pasta salade van de AH to go met geitenkaas enzo. HEERLUK
en als avond eten, pasta pesto met komkommer.

Wel veel koolhydraten eigenlijk. Wil ik eigenlijk een beetje vanaf..

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:28

lunch thee met een theekoekje
tussendoor koffie
middag eten tosti kaas en koffie
tussendoor chocolade reep
avond eten macaroni
tussen door koffie

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:54

35...
6:30 wekker
7:15 appel en banaan in de auto
8:45 1 boterham met kaas tijdens werk, post sorteren
Tussendoor water drinken
9:30 koffie en 2 boterhammen met kaas
14:00 half kopje linzensoep van gisteren, 1 boterham met kaas, kakifruit, mok thee
-activiteit zang oefenen, piano spelen, boodschappen doen
17:30 vriendin kwam langs. Thee, chocolaatje en stukje noga
19:30 half bord rijst, 1 stuk zalm en 200gr snijboontjes, kwarkje, glas water
Zometeen denk ik nog wel een mok thee en misschien een snoepje of koekje.

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:10

saskiakefie schreef:
arian_wolf schreef:
Jeetje, wat eten sommige mensen hier veel!
Ontbijt: niks
Tussendoor: niks ( thee)
Middag: 2 broodjes Jam
Avond: weinig spaghetti & een glas melk
Tussendoor: niks.

Ik eet elke dag zo weinig.... ik denk er gewoon niet aan en vaak vergeet ik te eten... Ik kan zo een héle dag niet eten, zonder dat ik het immers door heb.

:oo
Daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen, dat je het vergeet. Je voelt toch dat je honger hebt? Nu is dat minder, maar vroegáh stond ik altijd met honger op, moest meteen gaan eten dan whaha.
Maar eten is toch leuk en lekker. <3 :9k

Inderdaad, wat een kleine hoeveelheid zeg!! Ik wil je niks in de schoenen schuiven maar ik ken iemand die echt super mager is door anorexia en zij eet nog meer dan jij doet :wow:

Ik kan zo jaloers zijn op mensen die alles kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen. Als ik dat zou doen zou ik 100 kilo wegen, ik kan echt altijd eten :Y)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:17

Ontbijt: twee volkoren boterhammen, 1 met runderrookvlees en 1 met pindakaas + 1 glas jus d' orange.
Lunch: twee volkoren boterhammen met kaas, 1 kop koffie
Avondeten: een bordje boerenkool met 1/4e deel rookworst en stukje speklap + 1 glas jus d' orange.
Tussendoor: 2 koppen koffie, water (ik weet niet meer hoeveel glazen), een stukje chocola, 1 banaan.

Ik moet ook opletten wat ik eet. Vanuit de familie heb ik aanleg om stevig/dik te worden. Gelukkig sport ik veel.. Kan de hele dag wel chocolade snoepen, of chips e.d. Maar dat doe ik niet, meestal houd ik het bij een stukje (en die breek ik dan in kleinere stukjes :+ ).

Eten is inderdaad gewoon TE leuk en TE lekker om te laten staan <3 Daarom ben ik ook errug slecht in diëten (lees: heeeeel weinig eten en wel net zoveel sporten, om zoveel mogelijk af te vallen). Diëten, daar doe ik niet meer aan, probeer gewoon altijd gezond te eten.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:21

21 :)

Voor vandaag:
ochtend een tosti kaas, tomaat pesto, thee
tussendoor 1 cappuccino
daarna 1 cappuccino en 2 kiwi's
lunch 2 broodjes met kip-pesto salade
avondeten ovenaardappeltjes, beetje sla, stukje bloemkool, stukje broccoli en een biefstuk met kruidenboter
avond 1 glas water en 1 cappuccino

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 23:31

Wat het bij mij uiteindelijk is geworden. :)

Ontbijt: 2 bruine boterhammen hagelslag/vlokken + 1 glas yoghi.
Lunch: 1,5 tosti (dus 3 boterhammen) met ham en kaas + 1 glas coolbest jus d'orange.
Tussendoortjes: 2 appels en 2 koekjes.
Avondeten: een bord kip madras.
Drinken: 1,5 flesje water + 3 koppen groene thee.

Ik zat overigens van 8 tot 4 uur op school en ben tussendoor 'n uurtje thuis geweest om te lunchen.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:33

- Wat je at als ontbijt, wat je daarbij dronk. Een broodje met kaas, en geen drinken :P
- Wat je at als lunch, wat je daarbij dronk. Kaascroissantje, broodje kaas en ik dronk optimel en cola (ja cola :+ )
- Wat je at als avondeten, wat je daarbij dronk. Bruine bonen met een vega kaas ding.
- Wat je als tussendoortjes overdag hebt gegeten of gedronken. Thee, en cola, speculaasjes en appels
- Wat je na het eten als nagerecht of als 'tussendoortje' hebt gegeten of gedronken. Appel en thee

Best veel kaas dingen _O-

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:37

Vandaag:

Ontbijt: bruine boterham met crispie chocopasta! Kop koffie, glas jus.
tussendoor: niks.
Lunch (om 16.00 uur, was laat thuis van stal): pistoletje met kaas en kip uit de oven (lekker als je als een ijsklontje van stal komt) en kopje thee.
Avondeten: spruitjes, aardappelen, stoofperen en een gehaktstaaf (daarna nog een halve gehaktcordonbleu), glaasje rode wijn. Als toetje griesmeelpap.
20.00 uur: koffie en 2 staafjes kitkat.
Nu net: glas Crystal Clear.

Ik weet het, ik drink te weinig...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:38

12sterre34 schreef:
Ik kan zo jaloers zijn op mensen die alles kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen. Als ik dat zou doen zou ik 100 kilo wegen, ik kan echt altijd eten :Y)

Dat geluk heb ik dus.. :o
Aan de andere kant is er zo wel minder motivatie om gezond te eten denk ik..

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:40

Ik kan ook echt niet alles eten. Overdag eet ik niet veel tussendoortjes, maar bij mij gaat het 's avonds mis. Dan gaan de chipszakken open... |o

Maar goed, dat doe ik nu dus niet meer. :Y)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:42

Chips en nootjes kan ik prima weerstaan. Kan zakken weken in huis hebben zonder ze aan te raken. Chocola is een ander verhaal. Dat haal ik dus ook nooit :P

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:43

Ontbijt: Geroosterd broodje met suiker, koffie en melk.
Tussendoor: Zak snoepjes van Haribo en water.
Middag: Mc Kroket en Mc Hamburger, flesje Fanta. :')
Tussendoor: De rest van de zak snoepjes van Haribo en een gesuikerde donut. Plus de rest van mn flesje water.
Avond: Stampot boerenkool met spekjes en zilveruitjes jammiee! Bij het eten ranja, en nu een kop thee.

Ik eet zooo ongezond.. Vooral als ik stress heb, zoals vandaag :Y) Ik moest veel in de trein zitten vandaag, dan koop ik ook al-tijd iets lekkers op het station. Morgen weer een (hopelijk iets gezondere) dag! :D

(edit: Woon net samen, en gelukkig hebben we geen chips of koekjes in huis. Anders ging ik me nu nog even te buiten aan een zak chips hehe)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:46

Ik vind trouwens die eetrubrieken in Grazia en Viva STOM. Dan vertellen bekende en onbekende Nederlanders wat ze een week lang eten, en een voedingsdeskundige geeft dan advies. Ieeehl, daar zijn dus meisjes die zeggen:
'Ik zondig en ik eet twee Celebrations.' ... Bij mij zou dat zijn: 'Ik zondig en ik heet de hele doos Celebrations op.' Maar goed ook dat ik niet mee doe met zulke rubrieken :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:52

Ik ben ziek, dus een beetje vreemd. Ik had de hele dag geen honger (de afgelopen 2 weken ben ik misselijk geweest) en ik kreeg net ineens MEGAhonger. Aardverschuivende, allesverwoestende honger :')

Ontbijt: 2 volkoren boterhammen, plakje kaas, 3 plakjes ham, wat smeerkaas. Twee koppen zwarte koffie
Tussendoor: water
Lunch: twee geroosterde volkoren boterhammen, beetje boter, plakjes kaas.
Tussendoor: koffie en 2 eierkoeken, water
Avondeten: 700 gr Aviko Zwiterse aardappeldingesschotel +200 gr sperziebonen, kwak mayo, sloot ketchup, 8 vissticks en een chocoladeletter :=

Ik heb dus ruim een kilo avondeten naar binnen gewerkt en m'n maag voelt leeg _O-

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:54

phormicola schreef:
Ik ben ziek, dus een beetje vreemd. Ik had de hele dag geen honger (de afgelopen 2 weken ben ik misselijk geweest) en ik kreeg net ineens MEGAhonger. Aardverschuivende, allesverwoestende honger :')

Ontbijt: 2 volkoren boterhammen, plakje kaas, 3 plakjes ham, wat smeerkaas. Twee koppen zwarte koffie
Avondeten: 700 gr Aviko Zwiterse aardappeldingesschotel +200 gr sperziebonen, kwak mayo, sloot ketchup, 8 vissticks en een chocoladeletter :=

Ik heb dus ruim een kilo avondeten naar binnen gewerkt en m'n maag voelt leeg _O-

Wat is dit voor avond eten? :')

Lijkt trouwens verdacht veel op wat ze mij wilden voorschotelen op mijn vlucht naar Amerika. :')

Als ik ziek ben dan eet ik alleen kippensoep en smeer ik mezelf in met vapo rub zodat ik lekker op de bank glibber.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:56

Raponsje schreef:
phormicola schreef:

Lijkt trouwens verdacht veel op wat ze mij wilden voorschotelen op mijn vlucht naar Amerika. :')

Als ik ziek ben dan eet ik alleen kippensoep en smeer ik mezelf in met vapo rub zodat ik lekker op de bank glibber.

Dat vroeg ik me ook al af _O- Vreselijk he? Maar gelukkig eet ik weer, dat vind ik al heel wat :')

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:57

Ontbijt: 2 tosti's met melk.
Tussendoor: Niets
Lunch: 2 pistoletten met rode pesto en een flesje ijsthee en twee worteltjes.
Tussendoor: Een Extran en een slok water.
Avondeten: Oh... Dat moet ik nog doen eigenlijk. Ik kom net van werk af.
Tussendoor: Nog niets en waarschijnlijk vandaag ook niets meer tussendoor.

Normaal eet ik veel meer... :D Ik ben eigenlijk echt heel gek op eten.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:58

Raponsje schreef:

:') _O- Volgens mij hoort die laatste zin in een ander topic thuis... :=

Maar even on-topic: ik had in juni buikgriep en het enige waar ik trek in had was geraspte appel met kaneel, een rijstwafel met kaas en ranja... alles wat ook maar kruidig rook kwam er gelijk weer uit...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:00

Ik heb gelukkig geen buikgriep (God help me), maar wel een longontsteking en een holteontsteking. Kreeg echt niets weg en proefde ook niks. En ineens kreeg ik net megahonger := Ik hoop dat dit een stijgende lijn is :Y) (waarbij ik overigens wel weer keihard moet sporten als dit zo door gaat _O- )