Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arian_wolf schreef:Jeetje, wat eten sommige mensen hier veel!
Ontbijt: niks
Tussendoor: niks ( thee)
Middag: 2 broodjes Jam
Avond: weinig spaghetti & een glas melk
Tussendoor: niks.
Ik eet elke dag zo weinig.... ik denk er gewoon niet aan en vaak vergeet ik te eten... Ik kan zo een héle dag niet eten, zonder dat ik het immers door heb.
saskiakefie schreef:arian_wolf schreef:Jeetje, wat eten sommige mensen hier veel!
Ontbijt: niks
Tussendoor: niks ( thee)
Middag: 2 broodjes Jam
Avond: weinig spaghetti & een glas melk
Tussendoor: niks.
Ik eet elke dag zo weinig.... ik denk er gewoon niet aan en vaak vergeet ik te eten... Ik kan zo een héle dag niet eten, zonder dat ik het immers door heb.![]()
Daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen, dat je het vergeet. Je voelt toch dat je honger hebt? Nu is dat minder, maar vroegáh stond ik altijd met honger op, moest meteen gaan eten dan whaha.
Maar eten is toch leuk en lekker.![]()
phormicola schreef:Ik ben ziek, dus een beetje vreemd. Ik had de hele dag geen honger (de afgelopen 2 weken ben ik misselijk geweest) en ik kreeg net ineens MEGAhonger. Aardverschuivende, allesverwoestende honger
Ontbijt: 2 volkoren boterhammen, plakje kaas, 3 plakjes ham, wat smeerkaas. Twee koppen zwarte koffie
Tussendoor: water
Lunch: twee geroosterde volkoren boterhammen, beetje boter, plakjes kaas.
Tussendoor: koffie en 2 eierkoeken, water
Avondeten: 700 gr Aviko Zwiterse aardappeldingesschotel +200 gr sperziebonen, kwak mayo, sloot ketchup, 8 vissticks en een chocoladeletter
Ik heb dus ruim een kilo avondeten naar binnen gewerkt en m'n maag voelt leeg
Raponsje schreef:phormicola schreef:Ik ben ziek, dus een beetje vreemd. Ik had de hele dag geen honger (de afgelopen 2 weken ben ik misselijk geweest) en ik kreeg net ineens MEGAhonger. Aardverschuivende, allesverwoestende honger
Ontbijt: 2 volkoren boterhammen, plakje kaas, 3 plakjes ham, wat smeerkaas. Twee koppen zwarte koffie
Tussendoor: water
Lunch: twee geroosterde volkoren boterhammen, beetje boter, plakjes kaas.
Tussendoor: koffie en 2 eierkoeken, water
Avondeten: 700 gr Aviko Zwiterse aardappeldingesschotel +200 gr sperziebonen, kwak mayo, sloot ketchup, 8 vissticks en een chocoladeletter
Ik heb dus ruim een kilo avondeten naar binnen gewerkt en m'n maag voelt leeg
Wat is dit voor avond eten?
Lijkt trouwens verdacht veel op wat ze mij wilden voorschotelen op mijn vlucht naar Amerika.![]()
Als ik ziek ben dan eet ik alleen kippensoep en smeer ik mezelf in met vapo rub zodat ik lekker op de bank glibber.
Raponsje schreef:Wat is dit voor avond eten?
Lijkt trouwens verdacht veel op wat ze mij wilden voorschotelen op mijn vlucht naar Amerika.![]()
Als ik ziek ben dan eet ik alleen kippensoep en smeer ik mezelf in met vapo rub zodat ik lekker op de bank glibber.