Moet echt bijlezen, doe ik van de week even op mijn gemak!! Voor nu een vraag, kan je biscuitmix (gewoon van funcakes) ook in andere winkels dan taartwinkels halen??? Ik heb te weinig en moet morgen een taart maken (mn laatste voorlopig) maar alle drie de taartwinkels hier zijn dicht op maandag Kan altijd een vriendinnetje vragen of ze nog heeft staan..
Ja die heb ik, maar de dichtsbijzijnde zit in Nieuwegein Das alsnog een flink eind rijden. Maar - stomstom - ze hebben ze natuurlijk ook bij de jamin.. En daarvan hebben we er toevallig 2 in Almere waarvan 1 heel dichtbij! Dus problem solved *ik kreeg net even zweetdruppeltjes*
Je mag hier ook wel wat komen halen Patricia, maar je woont niet in de buurt helaas. Jamin heeft het ook inderdaad, alleen niet overal geloof ik.. en het is zondag, zijn de winkels wel open?
Ik had ook een vraagje...mijn zoontje is 22 september jarig en hij wil graag cakepops trakteren. Kunnen deze ook in de diepvries? Versierd en al? Ze zullen versierd worden met of chocola/ of candymelts en evt een klein beetje fondant. Ben nog niet zo handig met cakepops en als ik het een avond van te voren moet maken ben ik bang dat alles mislukt en ik dan geen traktatie heb.
Ja de bisquitmix van de Welkoop/boerenbond is heel fijn. Is van de Soezie, ik vind hem persoonlijk fijner dan die van de Funcakes. Is wel ietsje duurder, maargoed.
Heb vanmiddag ff een taart versierd voor mijn moeder die morgen jarig is. Taart stond al een tijd in de vriezer en is niet mooi, was ongekoeld en met botercreme. Dus maar ff wat royal icing gespoten. Royal icing daarna gedust met goud/rood/groen.
Kleuren komen niet helemaal overeen met de werkelijkheid, foto is ff snel met mijn telefoon gemaakt.
Maurent
Geplaatst: 12-08-12 22:47
Mijn taart is helemaal mislukt het midden was niet gaar dus heb dat eruit moeten snijden. Het lijkt nu op een halve gare tulband.
Dan heeft je temperatuur te hoog gestaan. Volgende keer temperatuur lager en taart er langer in. Op welke temperatuur had je hem nu en hoelang? Hoe groot was je taart?