Saffier schreef:Help.... Is het normaal dat mijn augurken stekels hebben ???
Ja hoor!

Augurken hebben stekels. Heel normaal!

Komkommers zijn glad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rider01 schreef:Bertie,
Het is een snackpaprika, had veel vruchten waarvan de meeste al verschrompeld waren (die heb ik er maar afgehaald)
Het was een overblijfseltje van de veiling (die grote bloemenveilig in aalsmeer), hij staat dus in een potje (nog)
Inderdaad slap en veel vrucht voor een plantje met weinig blad..
Zaten ook best wat dooie bladeren tussen (foto is het nu iets te donker voor)
Juangi schreef:Sinds kort ben ik in bezit van een peperplantje uit het tuincentrum, er zaten al 2 pepers aan maar verder niks. De pepers heb ik er al afgehaalt, die waren rijp, maar er groeit verder 1 bloemknopje.
Hoe zorg ik voor meer bloemknoppen en dus meer vruchten? Hoe komt het dat er zo weinig vruchten aanzitten?
Jellie schreef:Verder zijn er veel leuke berichten over oogsten.. ik kan ook niet meer wachten tot ik zelf wat kan oogsten
Gisteren heb ik nog wat sla en kool plantjes gehaald. Ook wat preiplanten.. dus die had ik in de grond gestoken en gat goed dicht gemaakt.. Naja, ik las dus vandaag dat ik dat heel anders had aan moeten pakkenMorgen maar ff opnieuw planten
Sonja_vR schreef:hihi, ik heb ze hier al de grond uit want door al de regen schoot de schimmel er in, maar wel hilarisch om daadwerkelijk blauwe aardappels en rode aardappels bij eten op je bord te hebben liggen...
ik heb ook roseval , ook rood, maar wit vlees, dan is blauw vlees echt vaag om te zien
Sonja_vR schreef:ik krege hier een reactie van een goede vriend die ik zijn bord voor zijn neus zetten
"O My God, What the fiets" ik heb dubbel gelegen, mensen willen ook bijna niet geloven dat die aardappels gewoon zo zijn en dat je geen kleurstof hebt toegevoegd etc
Sonja_vR schreef:Tinky: jullie hebben lekker de ruimte zo te lezen?
klinkt goed