SuSem schreef:bobshop.nllevering de volgende dag..
Even gekeken en die staan ook netjes op de lijst waar de refund-actie geldig is, dus dat is in ieder geval in orde.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alwiene schreef:@ Vankje, die koop ik in Duitsland, het is van het merk Jacobs, en het zijn Cappucino specials, ze hebben geloof ik ook een Oreo en een Milka variant ervan. Het is zeker wel een half jaar geleden dat ik er geweest ben, maar verwacht dat ze het altijd wel hebben. Ik geloof helaas niet dat je het in Nederland kan kopen.
En ik geloof dat je gelijk hebt over die kcal. Wat ik zo op een doosje zag staan laatst 'schrok' ik in ieder geval wel van. Maarja als je normaal koffie met veel suiker en melk drinkt zal het niet zoveel uitmaken, maar als je normaal zwarte koffie drinkt en je gaat in plaats daarvan een Dolce Gusto variant drinken met melk en die gezoet is, ja dan wil het wel
En zag nog iets voorbij komen van suikervrije cups via de website bestellen, das ook nog een optie dan 

Alwiene schreef:Haha ik had precies hetzelfde dus dat ik nog kadobonnen had van bol.com. Ik heb hem nog niet binnen, maar als hij woensdag komt (wat ik wel hoop) dan was de levertijd goed een week inclusief weekeind, ze zeggen 3-5 werkdagen, dus ongeveer zou dat wel kloppen.
Je kan op de website van DG alle smaken bekijken en per smaak klikken op "wat zit erin" dan krijg je ook de kcal te zien
Ik ben er echt bloedchaggerijnig van. Had al een paar keer gekeken vandaag of eindelijk de status van "wordt verwerkt" naar "verzonden" wilde gaan, maar er gebeurde dus mooi niks. En dat terwijl het vandaag verzonden had moeten worden. Heb ik vanavond om half 7 een mail gehad van bol.com dat ze helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren en dat ze verwáchten om uiterlijk op 17 januari het apparaat te kunnen leveren. 17 januari!!! Dat is verdikkeme weer een hele week verder. Terwijl als ik hem bij de concurrent had besteld ik hem allang gehad zou hebben. 

heb hier dus nog een bijna volle doos staan
ik wil ook wel ruilen 
Mijn vriend is dol op koffie en onze Senseo begon toch wel echte kuren te vertonen, dus hebben we ons op een zaterdag in de mediamarkt over laten halen door zo'n gladde verkoper van Krups. Geen seconde spijt van gehad!
Maar als vriendje koffie aan het zetten is ruikt het toch wel erg verleidelijk.
ik ben er zowiezo vanmiddag weet niet of het je schikt Vankje schreef:Balen dat de levering bij Bol.com zolang duurt!
Ben me nu aan het bedenken of ik daar dan wel wil bestellen. Maar ik zit met die stomme cadeaubonnen.
Ik vrees dus dat ik blijf wachten, maar blij ben ik allerminst mee