Dat stemmen is in het vorige topic al gebeurd, de winnaar van dat thema mag het nieuwe thema bedenken. En dit topic loopt de stemronde van het thema van het vorige topic.
Wie was de winnaar van het vorige topic ook alweer? Dat was niet goed gelopen met stemmen toch? (foto willen bekijken en dan al gestemd hebben enzo)
Dorus
Geplaatst: 14-01-11 10:50
Linda was dacht ik als winnaar uit de bus gekomen, maar er waren inderdaad een aantal mensen die aangaven per ongeluk al op haar gestemd terwijl ze nog foto's aan het bekijken waren. Maar ik weet niet hoeveel dat er zijn geweest en of dit wel een significante invloed heeft gehad op de uitslag.
Als ik kijk naar het totaal aantal uitgebrachte stemmen kom ik op de volgende verdeling uit:
Code
linda2 32 Chernique 12 Lisette03 16 MamaMiesje 9
Stel dat de helft van de stemmen die Linda heeft gekregen per ongeluk zijn geweest en we extraheren die dan gaan er dus 16(!) stemmen af. Lijkt mij persoonlijk erg veel, maar dan zouden we op (bijna) dezelfde uitslag komen.
Code
linda2 16 Chernique 12 Lisette03 16 MamaMiesje 9
Oftewel, als je het mij vraagt: Linda2, zit niet zo te mutsen, jouw taart was gewoon zo goed dus kom maar op met dat thema!
Voor het dieren thema? Die pol moet volgens mij nog gemaakt worden (en door de modjes aan de OP toegevoegd), maar ik weet niet hoe dat werkt. Ik ben alleen handig met cijfertjes en Excel
liloenstitch
Geplaatst: 14-01-11 11:04
Een android voor de verjaardag van mijn vriend.
LetsgoKelly
Geplaatst: 14-01-11 11:22
Haha ok Falona, misschien kan ik het wel. Zal eens kijken.
Nee, gewoon los bekleed en tegen elkaar aan gezet. Ik wil ze los laten eten. Smiddags voor de kinderen de armen en benen en dan voor de visite die savonds komt de rest.
Hoofd is gevuld met bokkepootjes slagroom. Buik met citroenkwarktaart en lemoncurd. Armen en benen zijn gevuld met aarbeienkwarktaart en jam
al zou de stemming niet kloppen uit het vorige topic, dan zou ik de meeste stemmen hebben, maar linda wist al een nieuw thema, ik niet, dus linda kom maar op met dat nieuwe thema
Zondag komt een vriend van ons naar de wasdroger kijken (witgoed monteur). Apparaat spoort niet helemaal meer Een enkele droogbeurt kon nog, maar niet direct nog een er achteraan. Nu lukte een enkele nog en als ie klaar was kreeg hij stroompulsen uit/aan/uit/aan En nu doet ie dat tijdens de droogbeurt Kortom Aanzetten en *KLIK* weer uit Kreng is pas 5 jaar oud en van Siemens, zou toch niet mogen.. vind ik dan
Ben bang dat daar m'n verjaardagsgeld gaat Weer geen foodprinter
@mayo: das klote. maarals je een keer wilt printen, mag je altijd langs komen hoor
Ik heb gisteren mijn eerste bruidstaart afgeleverd. Kreeg net een sms dat hij helemaal geweldig was en dat hij erg lekker was. Weer een opluchting. Is toch altijd afwachten.
Lindas2
Geplaatst: 14-01-11 14:31
Oke, ik zal niet zo mutsen dan . Mocht er iemand zijn die het alsnog niet mee eens is of het geen leuk thema vindt, dan kunnen we altijd nog iets anders bedenken . Ik had als thema bedacht: *tromgeroffel* KITSCH. Het leek me een leuk onderwerp omdat kitsch niet voor iedereen hetzelfde is of een zelfde mening over heeft.. Op DLT staan hier super mooie taarten over dus ben benieuwd wat hier wordt gemaakt!
@ Liloenstitch: Je bent druk geweest! Leuke taarten!
@ Mayo: Balen zeg! Zeker als ie nog niet zo oud is..
@ Prakkie: Wat fijn dat ze zo tevreden zijn! Ik vind dat ook altijd een zenuwpuntje
Laatst bijgewerkt door Lindas2 op 14-01-11 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt