Yonker schreef:Die mensen die hier 1000 kcal per dag eten... Zijn die niet altijd moe??
Lijkt me dat je dan gewoon dood bent aan het eind van de dag aangezien je niet zoveel energie uit je eten haalt als zou moeten..
Jawel, tenzij je heel weinig doet natuurlijk.
Heb zelf een tijd lang op 300 kcal per dag geleefd (ja ik had/heb een probleem, ja er wordt nu aan gewerkt) en op een gegeven moment houd je dat niet meer vol. Als je een normale baan hebt of op school zit heb je gewoon meer nodig dan 1000 kcal. Alleen al om je op je werk te kunnen concentreren. Ik loste dat toen op een nogal ongezonde manier op waardoor ik wel redelijk 'normaal' kon functioneren op school en mn werk. Maar goed, uiteindelijk is dat natuurlijk niet de manier. Zit nu tussen de 800 en 1000 kcal per dag, ik geef toe dat ik er best wel moeite mee heb, maar ik weet ook dondersgoed dat ik niet voor de rest van m'n leven kan blijven doorgaan op 'mijn' manier. Het is nog steeds te weinig, maar beter dan hoe het was en voor mij voorlopig meer dan genoeg. BMI is nu 19,4 geloof ik, maar ben zeker niet te dun.