Ik ga morgen naar de supermarkt! haha.. Kan me niet meer inhouden om deze cakejes niet NU te maken Tis nu toch herfstvakantie
avaluna
Geplaatst: 20-10-09 11:26
Wat superleuk! Recept is opgeslagen, ik vind ze superorigineel. Volgende week is bij ons herfstvakantie...
Sjimmy
Geplaatst: 22-10-09 11:35
Rinske schreef:
Oh wat een goed idee! Was de kokos makkelijk te kleuren?
ja, kokos in een bakje, wat kleurstof er door en mengen maar.
lindatje
Geplaatst: 06-11-09 21:16
Ik heb eindelijk mijn blauwe kleurstof gevonden (was maar iets van 1,25 ) dus ga zo aan de slag Moet alleen nog ergens kleine koekjes vandaan halen voor in z'n mond.
Ik ben van het weekend ook creatief bezig geweest Handig tip voor het kleuren van kokossnippers: doe de snippers met een klein drupje kleurstof in een boterhamzakje, goed sluiten en vervolgens het zakje + inhoud kneden. Echt, werkt supergoed om op die manier een goede menging van de kleur te krijgen!
Ja ik ziter ook sterk aan te denken ze voor de verjaardag van mijn vriend te maken, want die is zelf ook wel een beetje een koekiemonster. Maar ik heb ook een hele grappige taart gezien met biggetjes die in de modder liggen, dus ik twijfel nog
morgen is het zover ik ben jarig en mag dus tracteren op school hihi voel me net een klein kind...
ik ga dadelijk even langs de jap op blauwe kleurstof tehalen bij de jap hebben ze dat altijd zij mijn moeder (Leesjappanner:P)
en dan ga ik koekiemonsters maken
ik moet er 20 maken ik haal 2 bussen poedersuiker pepermuntballen reep chocolade voor ogen
en koekjes voor in de mond
ik maak natuurlijk ook foto's
Gentlegiant
Geplaatst: 01-12-09 21:38
de koekkiemonsters zijn klaar!
het koste meer als ik gedacht had ik wou niet zelf cakejes maken omdat die niet bol genoeg waren deze helaas ook niet maar kon in de winkel geen andere vinden ben bij 4 winkels geweest deze cakejes waren 1,99 per 6 dus dat was het duurste en de kleurstof 2,59 de rest viel wel mee hier het avontuur van de mislukte koekiemonsters heb trouwens de pepermunt ballen gekleurt met de zelvde kleurstof als de glazuur
http://i47.tinypic.com/21b9mhv.jpg Zo de koekkiemonsters hebben er wel een puinzooi van gemaakt overal haren (lees glazuur) en kruimels van koekkie's:P