Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:39

luf_horses schreef:
allemaal stukjes aluminiumfolie in mijn ijskoffie :+

Dan ga je door de grond als je vullingen hebt!! :oo

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:49

trustHim schreef:
ik vond die dingen in mijn eten nog wel gaan, laatst had ik bij een restaurant een glas waar de lipstift van de vorige gebruiker nog opzat, DAT vind ik wel ranzig. Serveerster vond het wel vervelend dat ze een ander glas moest halen voor me, sorry kon dr niet eens af

Had ik pas ook op scheveningen.. :j
Had een glas Brut besteld, flink prijzige ook.. zat er knalrode lippenstift op het glas.
Liep ik terug, keek ze me geirriteerd aan, kiepte het over in een ander glas en klaar. >;)

Al_Zawraa schreef:
Mijn oma heeft vroeger eens een kroket gehad waar een condoom in zat :r Ze heeft het zelf nooit gezien, mijn opa had hem al uit haar handen getrokken en weg gegooid voordat ze het in de gaten had :D

:oo

Ik ben kotsmmisselijk na het lezen van dit topic :')

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:55

een slak in mijn sla bij een redelijk bekend wegrestaurant. Een kakkerlak in mijn tomatensoep in een restaurant in Amsterdam en vervolgens als commentaar geven; 'wat dacht je dat er in andere restaurants gebeurde??' heb m vriendelijk uitgelegd dat daar de Keuringsdienst van Waren voor is en als hij ons liet betalen (waren met 15 man, drinken en voorgerecht), dat die dan de volgende dag bij hem op de stoep stond }>
een een uitgedroogde muis in de kattenbrokken (erg duur merk), isse niet goed voor een kat op een speciaal dieet :+

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:55

Mijn vriendin haalde een levende salamander uit een krop sla...
Ze heeft het beest in een terrarium gehouden... :D

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:56

kaatjemuts schreef:
een slak in mijn sla bij een redelijk bekend wegrestaurant. Een kakkerlak in mijn tomatensoep in een restaurant in Amsterdam en vervolgens als commentaar geven; 'wat dacht je dat er in andere restaurants gebeurde??' heb m vriendelijk uitgelegd dat daar de Keuringsdienst van Waren voor is en als hij ons liet betalen (waren met 15 man, drinken en voorgerecht), dat die dan de volgende dag bij hem op de stoep stond }>
een een uitgedroogde muis in de kattenbrokken (erg duur merk), isse niet goed voor een kat op een speciaal dieet :+

....maar wel het enige voor voor katten waar MUIS in zit....

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:05

Mijn pa had een keer een lange haar in de bami gevonden.. Heb nooit meer iets gekocht bij die frituur :n
En ik heb eens een haar tussen mijn boterham met hagelslag gehad, bah, heb jarenlang geen hagelslag meer gegeten, en als ik eraan denk moet ik nog bijna kokhalzen :r
Vroeger ooit eens een worm in een appel tegengekomen.. en mijn oma een worm in een pruim.. en ik heb ook nog eens een gekookte worm in een aardappel gevonden :r
Ik kijk nu ook bij elk stuk fruit en aardappel of er geen gaatje in zit, en bij elke hap even nacontrole :+ Het liefst snij ik alles in stukjes, zodat ik zeker weet dat er niks in zit XD

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:06

driebergen schreef:
Mijn vriendin haalde een levende salamander uit een krop sla...
Ze heeft het beest in een terrarium gehouden... :D

Dat zou ik nog wel willen vinden :D

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:06

Bah wat een verhalen hier, vooral die over stukken darm in kroketten enzo, die hoef ik voorlopig niet meer geloof ik. :+
Brrr.

*kijkt beteuterd naar lekkere croissant-ontbijtje na het lezen van dit topic. :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:09

alleen schimmel in een pak wafels met vanillevulling

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:12

He wat een vieze verhalen zeg mensen :o

Ligt het dan aan mij dat ik nog geen enkele keer iets vreemds / ranzigs in mijn eten gevonden heb :o . Denk dat ik er inderdaad maar aan moet geloven dat het gewoon aan mij ligt want echt altijd en dag in dag uit inspecteer ik alles wat ik ook maar wil eten/kopen. En als ik groente haal dan was ik dat thuis wel eerst een stuk of 10x en laat ik het ook nog zo´n 10uur weken in water :o . En zoek het dan vervolgens stuk voor stuk uit en nogmaals afspoelen :o

En ook als ik bijv een zak chips pak om er voor de buis mee te gaan zitten dan maak ik die zak open en inspecteer ik hem grondig. Ik doe dit echt altijd en het maakt niet uit wat het ook is maar ik wil er zeker van zijn dat het goed is en er ook niks ranzigs in te vinden is, misschien heb ik dit trauma wel opgelopen nadat ik in de supermarkt een bakje griekse yoghurt grondig zat te inspecteren en er me toch een geur vanaf kwam dat ik echt in de winkel stond te kokhalzen ervan bah :r . Echt alles wil ik uitbundig bekeken hebben en hoef maar iets te ruiken of ik sodemieter het meteen de prullenbak in, of manlief peuzeld het fijn op bah bah...En dan durft ie ook nog te zeggen van ´´Hmm die smaakte nog goed hoor´´ Waarop ik hem zei van ´´Fijn schat´´.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:25

Ik heb ook een fobie voor producten die (bijna) over de datum gaan. En zeker nu na het lezen van dit topic. Er zitten echt heeeeuule smerige dingen tussen!

Ergste wat mij is overkomen is dat ik toen ik 10 was een bolletje appelijs kocht en dat ik 10 meter verder me moeder raar aankeek en een duimnagel uitspuugde, inclusief dikke rouwrand.. :r
Heb heel lang geen ijs meer gewild! Week later was de winkel gesloten.

Zal trouwens nooit meer de blik van die jongen die me het verkocht vergeten. Je zag hem door de grond zakken. En terecht overigens...

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:29

Gatverdamme, vooral met kroketten is nogal wat mis zo te lezen, stukken darm, condooms, spinnen, vliegen, muizen, bot, ieuw... ik vond kroket altijd zo lekker, tot vandaag..

Ik heb ooit in een restaurant een potje zout op tafel zien staan met mieren erin, en ooit een dooie vlieg in de appelmoes. Maar als ik alles lees dan valt dat nog wel mee.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:41

Everytime schreef:
Nog niks gelukkig. :)

of je kijkt niet goed! :Y) :+

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:42

Goed voor de lijn dit topic!

Dat er vanalles in kroketten zit wist ik al. Een tijdje terug dacht ik, nouja ik probeer het weereens maar er zat een grote slijmerige klont in. Dus hoe lekker ze ook zijn, voor mij geen kroketten.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:45

Ik kan me niet herinneren dat ik gekke dingen in het voedsel ben tegen gekomen. Maar wat ik hier lees, te smerig voor woorden af en toe!

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:52

Ik had ooit een tor in de aardbeien-jam! :9

marius

Re: Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:55

Stukjes plastic in de petrella van de Jumbo..
Ga ik een week later terug vertel ik mijn verhaal zegt ze:

Ja hoor mevrouw dat kan kloppen, er is vorige week een bak op de grond gevallen en we kregen niet alle stukjes plastic eruit..
Uhhh oke..

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:02

Nou het is maar goed ook dat ik nooit kroketten eet omdat ik ze gewoon weg niet lekker vind :D

DarkShines schreef:
Goed voor de lijn dit topic!

Dat er vanalles in kroketten zit wist ik al. Een tijdje terug dacht ik, nouja ik probeer het weereens maar er zat een grote slijmerige klont in. Dus hoe lekker ze ook zijn, voor mij geen kroketten.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:04

Nou lekker smakelijk is dat zeg bleghh.
Volgende keer meneer de tor in een emmer met water leggen en even de schaar erbij pakken :D , dan hoor je alles lekker kraken :D (overigens ik zelf heb dit niet gedaan hoor maar een vriend van me die daar de lol wel van in zag geloof ik ;(

__Nicole schreef:
Ik had ooit een tor in de aardbeien-jam! :9

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:06

Een worm in mijn appel,
Haren op een bord wat nog uitgeserveerd moest worden (thank god voor betreffend restaurant dat het bord nog tegengehouden kon worden),
stukjes ruggegraat in een blikje zalm (hou toch al niet van zalm, volgens vriendlief was dit normaal, maar ik trok al groen weg),
Een deur toegangspasje van de Mac (toen kreeg ik netjes een nieuwe grote friet terwijl de friet waarin het pasje lag al op was, was niet van mij),

dat was het wel... :) BRRR

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:06

Ik heb ooit ook nog nietjes in m'n spare-ribs gehad, er bleef er 1 tussen m'n tanden zitten :\

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:07

een haar OP een broodje/pizza o.i.d kan ik nog wel begrijpen, een staart in je haar houd ook niet alles tegen, maar als het er echt IN zit vind ik het wel goor... en een rupsje in de sla kan ik oook begrijpen.. maar net als nagels, tanden en muizen.. bahbah gelijk werk van maken!

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:28

nog nooit wat gevonden. :D

Of ik kijk niet goed en eet al die beesten op ofzo.. :+

Blackberry28

Re: Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:35

Een zwarte haar in een bak van de chinees. Haal nu nooit meer wat daar, maak het wel gewoon zelf.

En een stuk plastic in een asperge in een restaurant.

Verder gelukkig nog geen gekke dingen tegengekomen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:42

een dikke nagel in mijn brood.....jak!
ow en een spin in een pak koekjes,

maar die nagel sloeg wel alles, heb een maand geen brood gegeten

als je heel erge honger hebt moet je dit topic ff gaan lezen dan hoef je niks meer.............. :Y)