luf_horses schreef:allemaal stukjes aluminiumfolie in mijn ijskoffie
Dan ga je door de grond als je vullingen hebt!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
trustHim schreef:ik vond die dingen in mijn eten nog wel gaan, laatst had ik bij een restaurant een glas waar de lipstift van de vorige gebruiker nog opzat, DAT vind ik wel ranzig. Serveerster vond het wel vervelend dat ze een ander glas moest halen voor me, sorry kon dr niet eens af
Al_Zawraa schreef:Mijn oma heeft vroeger eens een kroket gehad waar een condoom in zatZe heeft het zelf nooit gezien, mijn opa had hem al uit haar handen getrokken en weg gegooid voordat ze het in de gaten had
kaatjemuts schreef:een slak in mijn sla bij een redelijk bekend wegrestaurant. Een kakkerlak in mijn tomatensoep in een restaurant in Amsterdam en vervolgens als commentaar geven; 'wat dacht je dat er in andere restaurants gebeurde??' heb m vriendelijk uitgelegd dat daar de Keuringsdienst van Waren voor is en als hij ons liet betalen (waren met 15 man, drinken en voorgerecht), dat die dan de volgende dag bij hem op de stoep stond![]()
een een uitgedroogde muis in de kattenbrokken (erg duur merk), isse niet goed voor een kat op een speciaal dieet
DarkShines schreef:Goed voor de lijn dit topic!
Dat er vanalles in kroketten zit wist ik al. Een tijdje terug dacht ik, nouja ik probeer het weereens maar er zat een grote slijmerige klont in. Dus hoe lekker ze ook zijn, voor mij geen kroketten.
__Nicole schreef:Ik had ooit een tor in de aardbeien-jam!