Ik denk echt dat ze je zo goed kent dat ze gewoon rekening met je houd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sokje87 schreef:Probeer light dranken en zoetjes te vermijden. De "fake" stoffen die hier in zitten kunnen juist hongergevoelens en/of een drang naar suiker veroorzaken. Mensen moeten vaak echt afkicken van suiker. Oh ja, en light frisdrank is funest voor je tanden.
Neem als middagtussendoortje bijvoorbeeld yoghurt. Eiwitten vullen goed.
benangelique schreef:even een snelle zwaai, ga gelijk door naar mijn bedje. ben helemaal lamgeluld na al die oudergesprekken
sok, mooie bikini!ik ga dit naar eens een jaar niet toploos. leuk dat afvallen, maar hou geen tiet over!
sanne, coooooole kamer zeg! kwam ik aan met mijn kamertje van 2x3...
suus, wat een geweldig nieuws! ben benieuwd wat het gesprek je gaat brengen meid.
en dat geldt natuurlijk ook voor ingrid.
kus en tot morgen! en welkom nieuwbees!
nameless schreef:oeh de vraag van een gemiddelde dag:
laat ik maar een werkdag nemen:
O: 1 of 2 volkorenboterhammen met cocosbrood? jonge kaas of pindakaas
Variëren is altijd goed, maar zeker pindakaas zou je goed op moeten starten.![]()
T: 1 of 2 koppen thee zonder suiker
Ik zou hier nog wat fruit toevoegen
M: meestal niets, in andere gevallen 1 broodje kaas/ 1/2 komkommer en 2 -4 cherrytomaatjes. en bak joghurt of cup a soup en kopje thee
Probeer, als je meestal niets neemt iig er naar toe te werken dat je altijd dat broodje op eet. Dan kun je dat langzaam uitbouwen naar 2 broodjes en bijvoorbeeld een kop soep.
T: stuk fruit of waterijsje / sultana of time out
Sultana kun je beter niet nemen. Als je met de lunch je yoghurt niet op kunt, kun je die ook hier invoegen.
A: vaak niet anders half( dus of groente of vlees (vis), aardappels eet ik niet, pasta's wel)
Is niet erg, als je geen aardappels eet. Zijn snelle suikers, krijgen sommige mensen (waaronder ik) ook snel weer een hongergevoel van. Gewoon lekker veel groentes/salade opscheppen en vlees/vis erbij en dan is het goed.
A: glas fris (vruchtendrank o.i.d) joghurt/ blanke vla / bifidus
Beetje yoghurt hier is prima.
katiavl schreef:Mijn dietist beweert anders, als je geen aardappelen eet moet je het echt vervangen door rijst enz. En niet door meer groenten te nemen.