. In Nederland ben ik het nog nooit tegengekomen.Er staan nu twee lege op mijn keukenkast, naast het potje (inmiddels vast niet meer te eten) Vegemite, de pot knalroze Marshmallow Fluff en twee enorme bussen Cadbury Hot Chocolate.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. In Nederland ben ik het nog nooit tegengekomen.

Dutch Gold bv... 
Petulan schreef:Haha zo grappig: Ook bij Shandy moet je vragen om legitimatie aan de kassaHeb ik laatst een jongen van 15 moeten weigeren haha..
.

Die heb je in bruin, geel en roze. Mijn ex dronk dat altijd.
Dus officieel mag het niet mee.
alleen ben ik 'm nog niet tegen gekomen in NL
ukje schreef:Angeliek, Ze hebben ze nog wel regelmatig bij het kruidvat enzo als er zo'n aanbieding is. Misschien kan je bij de c1000 kijken ik heb de grote namelijk wel zien liggen in het vak.

Chel_ schreef:Blinnii schreef:Ik mis de Winner Taco, maar geen idee of ze die nog verkopen ergens ter wereld.
En ik mis de heerlijke vólle yoghurtkwark van Danone die ze in Frankrijk verkopen, die kan ik hier dus nergens vinden.
Winner Taco is te koop in Duitsland bij de Lidl/Aldi etc.
Edit: Ik mis zelf de Spatzle uit Zuid-Duitsland in de NL supermarkt. Het liefst de kaasvariant.. Jamjamjam....

raketje_ schreef:Komt gewoon ergens uit nederland.
Maar de honing mostert dille saus, nergens te vinden .
NicoleNiky schreef:Extra pure chocopasta van Cote d'Or uit Brussel die was zooo goedalleen ben ik 'm nog niet tegen gekomen in NL
Sodeletuut schreef:Ovo Maltine!!!!!
ukje schreef:Sodeletuut schreef:Ovo Maltine!!!!!
Die kom ik regelmatig tegen bij het boodschappen doen. Tenminste als ik de goede voor me heb.
Zo;n oranje pot