Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Ja ik werk dus vrijdagavond en zaterdag in een bakkerij
Dus ik kan de hele dag door snaaien op momenten dat ik achter ben of als er geen klanten in de winkel zijn
Maar neem de laatste tijd steeds boterhammen en evergreens enzo mee, dus gaat al beter.
Alcohol moet ik ook een beetje mee oppassen. De mixjes en wijntjes gaan er iets te makkelijk in doordeweeks na school enzo
Spetterlover schreef:Hahaha ja ik neem nu nog maar af en toe een gebakje voor mezelf mee.
De gevulde koeken zijn ook altijd zo lekker. Vers gebakken, zo van de bakplaat af, bij de thee in de theepauze
En na pasen krijgen wij alle broden enzo die over zijn ook mee, ojeee, dit werk is niet goed voor me
Humphrey schreef:Ben net terug van rugbytraining, was echt heerlijk, heb er terug enorm veel energie van gekregen. Wat zeuren jullie trouwens allemaal over het slechte weer, ik heb net twee uur in de modder gespeeld
.
Spetterlover schreef:Myra hoeveel wilde jij uiteindelijk ook alweer wegen?
Citaat:O= brinta, chocolaatje
T= appel, boterham vlees
L= boterham vlees, boterham 20+kaas
T= appel, cup-a-soup kip (nog een sinaassappel?)
A= onbekend
T= onbekend
Beweging: klein uurtje fietsen, aikido
trisca schreef:Mooie dag Annetje! Goede verdeling met alles er eigenlijk wel in. Ik denk dat ik zelf die laatste boterham pindakaas had vervangen door een 2e stuk fruit, wordt het nog mooier.
Myra schreef:Wil uiteindelijk wel echt op de 50 zitten. Gewoon om wat meer buik weg te krijgen. Was 4 jaar terug mooi dun, daar wil ik weer heen. Maar toen woog ik wel te weinig, nu dus niet onder de 50 komen